Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

jag är kvar...

• SimplyTheBest

Morrn! Nu ska jag städa...typ MEGA roligt..

• SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-01-24 09:38:56 följande:

God morgon!
    Om det var Dece som hade en körare inatt så hoppas jag att allt löste sig. Annars blir även jag lite orolig..
  • SimplyTheBest

Grattis på din dag Love! Om jag fattade det rätt...

• SimplyTheBest

Går runt i förnekelse & sjunger ikapp med Queen

*Jag mår bra, jag mår bra, jag mår bra....*

• SimplyTheBest

Hur kul är det här på en skala...det regnar på mina nyputsade fönster, fattas bara en storm oxå

• SimplyTheBest

love 69 skrev 2009-01-24 13:28:04 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-01-24 13:12:46 följande:
    mmm sånt suger... men de e Murphys lag...
    Jo tack...I know Det är min trogna följeslagare...

"Om det finns två eller fler sätt att göra något, och ett av dessa sätt leder till en katastrof, så kommer någon att göra det på det sättet".
  • SimplyTheBest

Decnet skrev 2009-01-24 13:31:34 följande:

love 69 skrev 2009-01-24 13:27:29 följande: Mja.. Det jag gjorde var väl egentligen mänskligt, men det framkallade panikartad ångest i morse.. Jag skall villigt erkänna att jag "skäms" och tänker inte ta upp exact vad som hände.. men.. Det var dåliga beslut helt enkelt som fick konsekvenser.. Som man kan se ganska tydligt på min inventarie.. Jag har redan sagt det miljarder gånger till mig själv i morse, Men fifan va dumt.. fiiiiifan va dumt.. Nu har jag varit iväg och rekat "brottsplatsen" för att se själv vad det var som hände eller så.. och som sagt.. Man känner mindre panik inombords nu.. Jag tror jag målade upp konstiga bilder i huvet som spökade duktigt med mig och gjorde det värre än vad det var.. Har du nånsin pratat med någon som kan prata så mycket om ingenting? ha ha..
    Prata om ingenting? Du är inte enväldig mästare på det
  • SimplyTheBest

Finally klar med städningen

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover