Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Hemfärd nu...ses senare tråden!

• SimplyTheBest

Decnet skrev 2009-02-03 17:51:09 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-02-03 17:39:39 följande:
    Jag nådastötade precis en 60 år gammal firma i ryggen.. firmans domedag är räknat på antal dagar jag är kvar.. Dessutom var det PRECIIIIS vad jag trodde.. gobbejevlen ville inte släppa mig direkt heller.. och han vill inte släppa mig på en fucking månad.. han vill inte släppa mig förrens om TVÅ jävla månader.. det är juh fan bög på riktigt..
    Mobilen om du behöver snacka! Måste rusa här vännen!
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-03 18:51:54 följande:

Visst är det.. men det kommer.. det är jag helt övertygad om.
    Mmm, ett löfte är trots allt ett löfte
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-03 19:08:32 följande:

Mmm.. och jag tror inte att det blir brutet, bara lite försenat.
    Tror absolut inte att det är brutet...du kommer få det som du är lovad...är säker på det
  • SimplyTheBest

SmillanInLove skrev 2009-02-03 20:07:35 följande:

To you Mr DECE

Ojojoj...hans ego kommer bli så stort...Kung igår & idag en låt till presidenten...
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-03 19:34:12 följande:

Haha.. idag kan dom fan inte klaga på att vi ordbajsar ner tråden i alla fall.. Funderar på om jag kan komma på något att skriva som kräver mycket text, men just nu står det still.. Det skulle kanske vara diskussionen om universum, finns det flera, hur stort är det.. är det bara en evighet här utanför eller vad är det. Är vi ensam eller finns det fler där ute, lever dom i så fall i samma dimension som oss eller i en annan.. Blir det ett nytt big bang om några tusen miljarder år eller vad kommer att hända med världen, jorden? Kommer vi själva att ta död på jorden och oss själva eller blir det en ny istid som förintar allt liv på jorden eller vad kommer att händ? Nä.. nu orkar jag inte skriva mer.. försöker hälla i  mig te för att få upp värmen i kroppen lite.
    Hm, förstår inte varför de blev klagosång överhuvudtaget igår...vi skrev ju inte mycket alls...

Universum kan vi diskutera! Jag är med på den Livet före, efter osv kan jag oxå tänka mig...fler djupa ämnen?? Jo, själar, energier, det "övernaturliga" kan vi oxå snacka om...

Risken finns för ordbajseri for real då...
  • SimplyTheBest

SmillanInLove skrev 2009-02-03 20:19:19 följande:

hehe.. försöker hitta en paswsande bild men jag har ont som fan i magen.. kan knappt sitta upp
    Blir väl för en annan att slå hål på egot...

Förresten, hur länge ska omröstningen pågå?
  • SimplyTheBest

Hur var det nu Love...Brutet löfte handlade det om eller hur?

• SimplyTheBest

love 69 skrev 2009-02-03 20:31:20 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-02-03 20:23:10 följande:
    yepp
    Ska ge dig en synpunkt snart...
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-03 20:47:18 följande:

Ohh.. själar och det övernaturliga.. i´m on.
    Soon, verrrrryyyyy soon I'll be back!
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover