Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Heleniz skrev 2009-02-01 14:29:23 följande:

Mm Men denna lägenhet är bara tillfälligt några månander.... Sen ska jag köpa en och då blir det samma fucking visa igen.
    Ah, då förstår jag...Fattar att det inte är megaroligt då...
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-01 22:30:09 följande:

*städar lite i tråden* "Jag" har tydligen skrivt en massa i natt..
    Ja, det var snudd på kluven personlighet när det gäller din användare inatt...
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-01 22:37:49 följande:

Jupp kände det jag oxå.. men nu är det städat och fint igen.
    Det blev en lyckad helg har jag förstått
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-01 22:53:35 följande:

Hmm.. ja, jo visst, allt är relativt. Jag är nöjd i alla fall, de andra kan jag inte tala för.
    Hahahah..ok...
  • SimplyTheBest

Säger god natt nu till alla nattugglor här inne! Dröm sött

• SimplyTheBest

Trött...i både kropp & själ...

*snark*

• SimplyTheBest

Känns som om jag bara stötter på problem hela tiden just nu...

Var ska jag hitta orken? Letar frebrilt efter den...den jäveln som snott den kommer få med mig att göra...

• SimplyTheBest

love 69 skrev 2009-02-02 17:04:33 följande:

SimplyTheBest skrev 2009-02-02 17:01:29 följande:
    jag har inte snott den, jag lovar! det finns nog en energitjuv nånstans som suger ut all must ur oss.just nu är jag bara glad att jag lyckades bearbeta så mycket mentalt innan jag gick å la mig igår. jag mår bra psykiskt, men kroppen e urballad. den känslan kan jag leva med.
    Det finns massor energitjuvar runt mig...Önskar att det hade funnits en enda som jag kunde snott energi tillbaka från...

Äh, fan ska inte klaga! Klistrar på leendet & låter alla se den glada positiva sidan...behåller det andra inom mig...
  • SimplyTheBest

Mandi74 skrev 2009-02-02 17:15:33 följande:

Hupps.. är det därför jag är så pigg idag. Sorry.. vill du ha tillbaka den? För eller senare vänder det.. efter att man har slått i botten så kan det bara gå uppåt. Det är fan så jobbigt och ibland halkar man neråt igen, men 2 steg fram och 1 bak är bättre än att stanna kvar där nere på bottnen. Tänk på din låt!!!
    ÄR DET DU???? Inte snällt ju...Förstår att du är äckligt pigg då

Grejen är den att jag har inte nått botten än, det är en lång väg dit...min plan är att vända det innan den närmar sig. Kör cirklar & omvägar runt avgrunden...

Ska försöka tänka på låten, det är ju en smart tanke bakom den så
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover