• humle82

Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?

På begäran.

Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?
  • Liten Mjau

Mrs A skrev 2008-11-24 09:55:05 följande:

Jag dödar ju flugor utan att få en utlandsresa, så varför inte...? Självklart har flugor rätt att leva, och givetvis även spindlar. Men har jag dem inomhus och de vägrar flyga ut så dödar jag dem.Jag misstänker att jag kommer få en massa skit från vissa nu, men that's life!
    ..från militanta djurrättsaktivister som värnar för spindlar och flygor... Bäst å passa sig
  • wity
    Zamorak skrev 2008-11-24 09:54:01 följande:
    nej, hellre en ko eller valp
  • sandra1978

ja
    flugor dödar jag utan att få en utlandsresa dagligen när det är "flugsäsong" men spindlar brukar jag släppa ut, vet inte varför, men för en resa så hade jag dödat den.

• Mrs A

Liten Mjau skrev 2008-11-24 09:56:44 följande:

Mrs A skrev 2008-11-24 09:55:05 följande:
    ..från militanta djurrättsaktivister som värnar för spindlar och flygor... Bäst å passa sig
    Precis, här på FL finns ju helt galna människor har man ju märkt!
  • AnnaGBG

Jag skulle döda en annan människa för en resa just nu. Ensam, utan ett endaste, endaste barn! Kunde man också grantera att det inte fanns ett enda barn på resmålet, så....

*slutkörd*

• Xtina82

Absolut skulle jag d!!

Det gör man ju även utan en resa ändå så...hatar dom små jäklarna!!

Mamma Till Två Underbara Prinsessor
  • Liten Mjau

Mrs A skrev 2008-11-24 09:59:24 följande:

Liten Mjau skrev 2008-11-24 09:56:44 följande:
    Precis, här på FL finns ju helt galna människor har man ju märkt!
    hehe precis...
  • vampyria2

Haha här fick jag gå emot det jag skrev i en anna tråd, att jag inte vill ha något på någon annans bekostnad...jo jag dödar spindelen eller flugan och har jätt kul på min semester

• humle82
    vampyria2 skrev 2008-11-24 10:01:25 följande:
    Haha här fick jag gå emot det jag skrev i en anna tråd, att jag inte vill ha något på någon annans bekostnad...jo jag dödar spindelen eller flugan och har jätt kul på min semester
    ja det var en person som sa att jag skulle starta en tråd eftersom folk hade sagt att de aldrig skulle döda nåt djur, oavsett.
Svar på tråden Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?