Inlägg från: humle82 |Visa alla inlägg
  • humle82

Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?

På begäran.

Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?
  • humle82
    vampyria2 skrev 2008-11-24 10:01:25 följande:
    Haha här fick jag gå emot det jag skrev i en anna tråd, att jag inte vill ha något på någon annans bekostnad...jo jag dödar spindelen eller flugan och har jätt kul på min semester
    ja det var en person som sa att jag skulle starta en tråd eftersom folk hade sagt att de aldrig skulle döda nåt djur, oavsett.
  • humle82
    annbom skrev 2008-11-24 10:24:42 följande:
    Till att döda en flyga eller en spindel så behöver jag inte hjälp av sambon. Det klarar jag själv
    hah vaddå? jämfört med en hunvalp eller ko?
  • humle82
    morotsland skrev 2008-11-24 10:25:30 följande:
    Nej det skulle jag inte göra. Visst dödar man omedvetet insekter/smpdjur när man rör sig i naturen men jag skulle aldrig kunna göra det med flit oavsett djur.
    samma här.
    fast jag skulle göra det för att få en resa.
  • humle82
    m u m i n skrev 2008-11-24 10:32:22 följande:
    jag är ju numer en hitman för bananflugor i köketså nog kan jag tänka mig att få en utlandsresa för besväret
    jag  kör med dammsugaren
    det är det enda djuret jag dödar med flikt.
  • humle82
    Tussetösen skrev 2008-11-24 10:42:54 följande:
    Skrämmande.. men svaret blev JA.. fast jag är inte säker.. jag skulle nog aldrig fixa det... i somras dödade jag 2 spindlar, och jag grät.... lite knepigt kanske hehe.. men det är ju liv det med...
    jag dödar heller aldrig spindlar.
  • humle82
    lyckligmamma skrev 2008-11-24 11:27:50 följande:
    LOL
    har du inget eget att komma med istället för att klappa andra på axlarna?
  • humle82

frågan är inte ställd utan en baktanke.
    naturligtvis ställer jag mig till de som sagt att de aldrig skulle döda, i de tidigare trådarna.

• humle82
    Ylva Helmersson skrev 2008-11-24 12:44:28 följande:
    Har sett att du är väldigt aktiv inom "dödsfrågan" Skulle nog hellre döda en ond människa än ett djur.
    haha, ämnet har verkligen tagit grepp om mig.
  • humle82
    lilla carro skrev 2008-11-24 13:03:35 följande:
    håller med.. människor är inte ens i närheten av djurs värde enligt mig...
    människor är mer värda för mig, men när jag ser människor dö på teve blir jag knappt berörd, men gråter som en tok om jag ser djur dödas.
Svar på tråden Skulle du döda en fluga eller spindel för att få en gratis utlandsresa?