• HemmaHosSofi

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

LillaÄrtan skrev 2009-01-03 22:56:21 följande:
    Oj.. Nu vet jag inte hur jag tänkte. Självklart blir 100 alldeles perfekt!Är i valet & kvalet, ska jag beställa eller ej.... Har redan spräckt min shoppingbudget för januari
    Ja 100 blir säker bra Skrattande
  • HemmaHosSofi
    LillaÄrtan skrev 2009-01-04 00:11:30 följande:
    Det var inte jag som letade... Men jag är också ute efter en sådan. Fräck som man är...
    annacill !

Finns två varianter Elodie Details åkpåsar för 699,- hos oii om någon är intresserad.
  • HemmaHosSofi
    Lisa1981 skrev 2009-01-04 09:15:13 följande:
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-04 00:07:07 följande: Det va jag, helst vill jag ha en grå
    Ja fast det var ju grå.. ljusgrå och suuuperfin! Är inne på den anda ovrallen till dottern nu i den färgen.
  • HemmaHosSofi
    Kajsan skrev 2009-01-03 23:40:37 följande:
    Men för satan!Jag beställde ju en Wallaboo åkpåse från barnvänligt i början på kalenderreorna men jag vart inte supernöjd så jag skickade tillbaks den.Nu säger de att de inte fått den och frågar när jag skickade den och hur paketet ser ut etc.Så tröttsamt, man vågar ju inte skicka tillbaks om sånt händer, jag tänkter inte betala för nåt jag har skickat tillbaks, samtidigt som jag förstår om de misstror att jag verkligen skickat tillbaks den.Fast ifs, om jag var ute efter att blåsa dem på nåt sätt borde jag ju snarare sagt att jag itne fått den från början öht? *Tänker som en brottsling*
    Nämen.. vad kiligt! Ja precis, det är ju större chans att du hade sagt att du inte fått den än att du skickat tillbaka den. Förstår om du inte vill betala för något du inte har.
    Hoppas att det bara är posten som är lite sen och att den dyker upp hos dom.
    Får jag fråga varför du inte var nöjd med den?
  • HemmaHosSofi
    ShuppShupp skrev 2009-01-04 09:42:58 följande:
    Jag letar efter en röd molo lurv i strl 92
    saturnina skrev 2009-01-04 09:45:51 följande:
    Efterlyser en turkosblå lurv med gula kanter.
    Och jag vill ha 24tim till per dygn Skämt å sido, ska hålla ögonen öppna.
  • HemmaHosSofi
    charmmiss skrev 2009-01-04 10:01:14 följande:
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-04 09:59:44 följande: haha, då går det snabbare o länka sig igenom TS
    Ja fast jag tror inte riktigt alla länkar är med i ts, som var på den andra listan.. ?
  • HemmaHosSofi
    www.my-baby.se/
    www.barnlyan.se/
    www.babyshop.se/
    www.minpluddevutt.se/index.do
    www.batinki.e-butiken.se/
    www.hippokids.se/
    www.elvasmatroll.e-butik.se/ 40% på beställningen (vissa undantag, står på 1.a sidan)
    www.funkybaby.se/specials.php
    gigikids.jetshop.se/default.aspx
    www.litenpalandet.se/
    www.sessanosus.se/butik/default.asp
    www.skurk-kids.com har 50% på alla kläder,
    www.minipeople.nu har 50% på allt,
    www.dunderbutiken.se har 70% esprtit å 60% på tommy hilfiger och paul frank
  • HemmaHosSofi
    ShuppShupp skrev 2009-01-04 11:10:44 följande:
    Men jag hittade inga åkpåsar hos annacill som någon tipsade om tidigare
    Jag tipsade om lurv hos annacill & åkpåse hos mammashop, du har nog rört ihop det
    Kajsan skrev 2009-01-04 10:47:32 följande:
    Jag tyckte inte att färgen var båt vidare, jag köpte den bruna och den såg smutsgrönbrun ut Jag tog inte ens upp den och kollade modell ordentligt, men jag kan tänka mig att den kan vara fin i rosa...Nu fick jag mejl från dem att jag inte behöver bry mig om detta, jätteskönt att höra!*gillar*JAg hoppas verkligen den dyker upp så de inte undrar..Fast jag har ju otur med paket nu, min VAGN från Toddler har de ju tappat bort på vägen och den har ju inte dykt upp på 2 veckor
    Ah okej. Ja färgen är ju A och O! Vilken tur!! Det kallas service!!
    Skickades inte vagnen rek.?? En vagn kommer liksom inte bort, kan man tycka Fundersam Har du fått bekräftelse på att den är skickad överhuvudtaget?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!