• HemmaHosSofi
    Ms Ms Kanga skrev 2008-12-31 19:14:18 följande:
    LLMs rea verkar inte vara nåt att hänga i julgran: 30-40% på det mesta. Är det inte 50% rabatt, är det inte rea
    Nej tyvärr inte Fundersam Dom har väl dessutom 29,- frakt om jag inte minns fel.
  • HemmaHosSofi
    Kerplunk skrev 2008-12-31 23:17:12 följande:
    Här kan man alltid lita på att det är folk online! Härligt! Jag sitter och försöker hålla mig vaken till 00.00 men då främst för reans skull.  Är inte så mycket för nyårsfirande.
    Jajjemän
    Sitter och väntar på LLM & att få korka upp champangen
  • HemmaHosSofi
    Fiffa5 skrev 2009-01-01 00:23:11 följande:
    Nej, fanns inget av det jag ville ha. En hel del har dessutom funnits billigare på andra ställen.
    Ja visst har det!? Dom fynden jag har gjort har jag inte hittat billigare igen, så det känns ju bra i alla fall
  • HemmaHosSofi
    Hannahbejb skrev 2009-01-01 09:01:36 följande:
    Hej! Vilken bra tråd. Här kommer jag hänga ofta!:) Får jag fråga er som verkar veta... Hur små är egentligen kik-kids kläder? En lurvoverall framför allt, tänkte kanske köpa en på rean för att ha till sonen fram till vårkanten, typ april ungefär. Antagligen byter vi till sittdel i vagnen snart och overallerna vi har kommer inte räcka tiden ut. Han är född i juli och cirka 66-67 cm nu, precis på medelkurvan. Om någon har några tips tar jag tacksamt emot. :)
    Nu vet jag inte hur overallen är, jag köpte jackan i stl 80 till min tjej på 70 och den var bra tight över bröstet på henne. Hon ligger också precis på medelkurvan.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!