Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
rea på www.minirodini.se !
rea på www.minirodini.se !
Kollade i min tjejs molovantar, det står L i dem och de är lagom till henne(5 år, små händer). Tycker att det är bättre med tighta vantar än för stora. Värmen har jag svårt att avgöra, vintrarna har varit så milda här och barnen är varmblodiga (tvärtemot sin mor)
Tyker att IdaT´s är bredare och kortare... tycker att Molos är bättre i mdellen, men jag kanske har fått måndagsex av Idas...
Vilken färg, storlek? Jag letar efter en blå Molo hagen jacka i 98, såjag spanar också
fröken ida skrev 2008-12-30 13:10:02 följande:
Konstiga! Tror de är rätt små, det ser ut att vara tight modell... Har lite beslutsångest, för det kanske är dumt att satsa på en dunjacka nu. Finns det någon snygg och praktisk som går och använda när det blir mildare?
Kan ju tipsa om att det finns EN regnbågsoverall kvar här i 110 okidokibarnklader.e-butik.se/. Obs! Är nogmer som 116, för det är förra årets modell...
Jag harockså kikat på dem, men jag tror att de är tunnare! Jag undrar om barnen kan ta på sig dem själva!?
Jag köpte en till tjejen och den är jättemysig! Är det en killjacka du har? Vilken modell?
kolla på freshmilk och minpluddevutt, de har iallafall haft en del overaller!
Jag tänkt emest o det var den utan dragsko i midjan... "blomjackan" är tjejig för mg, annars brukar jag inte bry mig... tyvärr gör ju så många andra det bara!!
usch, det där lät inte så bra! Jag menar ingen här, får förtydliga mig lite.Min son är väldigt influerad av sin storasyster när det gäller kläder och vill helst ha på sig rosa och klänningar . Jag tycker att han får ha på sig det han vill, men är trött på kommentarer från omgivningen att han är bög eller transa, även från dagispersonal... Jämlikhetsplaner i all ära, men jag tycker att tvuxna bör tänka sig lite mer för innan de skämtar om barn... kulorna har inte ens trillat ner, liksom!
Kolla på www.likasom.se , tyckte jag såg något där igår...
Det var bara på den gröna... rätt adress likasom.jetshop.se/
Jag har shoppat lite från trendy baby igår, hoppas på att jag fick hem gamla mini a ture godbitar! Det finns en hel del fina fynd på lilla helsingborg... molo overaller och lite nova star! Jag skulle gå upp i storlek i Ej sikke lej, elvina o Stefan!
På lindex?
Tildas mamma skrev 2009-02-10 19:26:53 följande:
Vilket fynd! Blir en tur dit imorgon då, men det brukar ta slut så himla snabbt på Lindex bara...
Tildas mamma skrev 2009-02-10 19:59:26 följande:
Det är bra, jag behöver köpa jackor till hösten! Funderade på mini atures på hanazacka, men de ser lite korta ut... Är det någon som har erfarenhet av dem? Sitter de bra på?