• mimmi006

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Det har funkat perfekt alla gånger!

nadja84 skrev 2008-12-19 20:21:02 följande:
    Någon som handlar på lucky little me?? Hur är servicen?
  • mimmi006

Det är iallafall 30 på LLM :)

AlexandraLuleå skrev 2008-12-19 21:21:46 följande:
    kan inte någon lucka ha iaf 40% på molos kollektion idag så blir jag glad
  • mimmi006

Jippie! En småfolkströja ikväll... försökte hitta något mer, men kvällen/ natten är ung!

• mimmi006

Hm... på smallkids blir det minst halva på en del kläder om man går upp i storlek. Jag har hittat lite nanoou och mini a ture!

• mimmi006

enzokids har en t-shirt från Junk food idag, 199:- *gäsp*... kan inte ajabaja uppdatera snart?

• mimmi006

Beställde nannou på smallkids och en tröja från mini a ture... hoppas verkligen det går genom, de hade ju glömt att ta bort de gamla extrapriserna frn just de plaggen så det blev kanonbilligt!

• mimmi006

Jag med, ångrar nästan att jag inte tog mer! Såg att byxorna var slut i den torleken som jag beställde nu...

Tjollabolla skrev 2008-12-25 10:26:25 följande:
    Jag med! Huuur billigt som helst! Fick veloursuit, velourbyxor och idaT tröja för 289 spänn Så byxorna kostade väl 75 spänn o suiten 99.... Måste blivit fel, men jag är glad Jag har ju betalt med kort så dom kan ju inte ändra på det, heheh.
  • mimmi006

Finns bruna och röda här smallkids.jetshop.se/ annars finns det kanske på www.gigikids.se
    fröken ida skrev 2008-12-25 10:45:15 följande:

Jag sitter vid världens trögaste dator/internet. Är det någon som råkat på Ida T:s baggy pants på REA, så slipper jag sitta och kolla igenom varje webshop.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!