• mimmi006

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Jag chansade också... hoppas det är nyare årgång, har för mig att de var små förut!? Nån som veeeeeet ?

Tjollabolla skrev 2008-12-25 11:00:29 följande:
    Tog 92 men vet inte hur dom är i storlek... Ingen som vet det??
  • mimmi006

Bara i reakategorin, men det ligger kvar en del reagrejer i de vanliga också...

OlivC skrev 2008-12-25 11:04:25 följande:
    Är det verkligen 50% på smallkids hela butik, eller är det bara under kategorin mellandagsrea? Fick ni rabatt direkt i kassan.
  • mimmi006

Gå in under mellandagsrea
    fröken ida skrev 2008-12-25 11:31:07 följande:

Är det bara jag som inte får upp Ida T på Smallkids? Alla andra märkten kommer upp när jag klickar på länkten, men inte Ida T
  • mimmi006

Tråkigt att vara sjuk när det är jul! Vi klarade av det innan, barnen hade nån magsjuk som gick över i expressfart som tur var.

Hur har det gått för er som beställt från Gucce? Har ni fått det ni besällde?

• mimmi006

Jag med, även om det är konstigt att de missar sånt... klänningen fick jag för typ 90 spänn, den kostar 449 i ord. :-O Hoppas den blir bra på nu bara! Och att jag får något överhuvudtaget, man blir nog halvpoppis när man fyndar så här!

Tjollabolla skrev 2008-12-25 12:30:40 följande:
    Hehe ja jag med! *sjukt nöjd* det blir ju 80% rabatt Men ja, lite dåligt samvete får jag mot hon som har shoppen...
  • mimmi006

Jag har bla shoppat nanoou (byxor, klänning) på smallkids, såg att det ligger kvar bruna velourbyxor för superpris i storlekarna 86 och nedåt

milla2 skrev 2008-12-25 13:11:11 följande:
    vad har ni gjort för fynd idag
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!