Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Är det någon som har badrocken från Småfolk?
Den ser så himla fin ut, undrar hur den är i storleken och kvalitén?
Är det någon som har badrocken från Småfolk?
Den ser så himla fin ut, undrar hur den är i storleken och kvalitén?
Men Gigikids annullerade ju beställningarna när någon annan gjorde ett likadant fynd med rabatt på redan sänkt pris då det inte var meningen att det skulle vara så. Finns det alltså något som säger att de inte går det eller handlar det inte bara om kundservice hur man väljer att göra?
Apropå att välja vissa kunder framför andra beställde jag en hel hög plagg på en annan rea men skrev att jag endast ville ha om allt fanns då tanken var att matcha barnen. Först var vissa saker strukna på kvitto med notisen slut men sedan var detta överstruket och jag fick allt. Då måste det ju varit så att dessa varor plockades från några andra ordrar... Så nog väljer de själva hur de fördelar kläderna på det sätt som blir mest fördelaktigt för dem själva... Dvs alltid tar de nog inte i turordning...
Jag har shoppat ca 60 plagg dock till 3 barn.
Har tappat koll på vad det gått på men allt har ju varit nedsatt så jag tror med ganska stor säkerhet att jag hamnar under 10 000kr Dessutom är några missar redan sålda på Tradera så där är ju lite pengar tillbaksa iaf och jag har sålt av en hel del urvuxet så "nya" pengar är det nog bara ca 5000kr. Tycker det är helt OK faktiskt.
Har fått såå mycket nytt fint som jag njuter av att se barnen i varje dag!!!
Kläder behöver de ju (ja, ja kanske något mindre egentligen) och när det är nedsatt är ju inte skillnaden mellan t.ex Lindex & HM så himla stor som annars.
Klar värt varaenda krona men nu blir det knäckebröd! (säger hon som lade en order för 1200 till igår :-0 )
Köpte ju MOLOS svarta ytterjacka och vill nu ha en snygg matchande mössa till! Några tips? Hittar inget kul, antingen i svart/vitt eller i någon klar färg som kontrast.
Villervalla tar 39kr frakt, lite mycket för en mössa
Annars hade de ju fina färger, men är de varma eller bara som en bomullsmössa att ha på våren och hösten? Är de dubbla eller fodrade som Geggamoja är i vissa modeller?
Hur är storlekarna?