Magda78 skrev 2008-12-16 21:06:10 följande:
Wailea skrev 2008-12-16 21:02:40 följande: Hmm, till att börja med så kunde jag ju inte välja färg så det blev en rosa och en petrol Köpte stlk 92 så jag hoppas att det inte blir tokstort... Hoppas att de sitter bra så kanske det blir ett favoritplagg här också. Vad matchar du med för strumpbyxor/tights? Förslag? (iof sig är det ju enfärgade klänningar så de är väl egentligen lätta att matcha till men är lite nyfiken på vad andra har till...)
Vad har din tjej för storlek i vanliga fall? Min är 1 1/2 och har stl 86, även i dessa klänningar från i fjol men från de i år fick det bli 80 när jag köpte i butik och kunde mäta. Årets i 80 hade exakt samma mått som de i 86 från förra året!!!
Har också köpt cerise & petrol men är även sugen på en brun. Har en sedan förra året som är jättefin men är osäker på om det är samma bruna färg nu...
Har strumpbyxor till, ofta från Lindex. Enfärgade, med hjärtan (till den röda) randiga i rosa/vitt med katten jansson på. Alla möjliga
Om det blir rea på velourbyxorna i samma färg vore det roligt att prova dessa som kombo. Ingen som har dem och vet hur de är i storlek?