• ÖNadja

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Madeleine skrev 2009-01-04 23:44:09 följande:

Hej tjejor! Jag har problem med vantar! Vilka tycker ni som har erfarenhet är bäst. Jag har en 10 månaders och vanliga små stickade vantar räcker inte. Idag när hon hade sovit i vagnen var hon iskall på händerna. :(
    Kan väl lägga in ett till tips. Har hunnit jobba en del på förskola under hösten och vantar med kardborre"spänne" runt handleden är värdelösa! Dom är svåra att få på, speciellt på dom små som inte kan hjälpa till så mycket, sen sitter dom inte heller bra. Då tycker ja att Rasavills vantar som har en ordentlig resår och är höga är mycket bättre. Dom går liksom att "vända ut och in" för att få på. =)
  • ÖNadja

Lokatt skrev 2009-01-04 23:51:01 följande:

Vart hittar man de? Aldrig sett.
    Jag köpte våra Hestra i våran lokala "sportbutik". Kan tänka mej att Intersport och Stadium har dom. =)
  • ÖNadja

Lokatt: Hestra (den som vi har iaf) är ju inte super varm, men de är ju svårt att hitta en vante som är jätte varm och samtidigt lekvänlig. Om din lilla fortfarande sover ute så hade ja nog satsat på Linderg skinnvantar ute tumme, dom är varma, men går däremot inte att leka i. =)

• ÖNadja

Tabby skrev 2009-01-05 18:29:48 följande:

Hur är Remu overallerna i storlek? Är de breda?
    En kompis till mej har en Remu i stl 86 (antar att de är baby) det är av "ballongmodellen", men både ja å hon tycket att Reima verkar va lite bredare. =)
  • ÖNadja

Vilken sida va de som stängde ner under helgen för att rean började i butiken, den sidan skulle väl öppnas idag igen med lite rea?

• ÖNadja

ojoj, ska man bli tvungen att sitta och vakta då på när Smallkids öppnar upp igen. Om man då hade kunnat reka läget för att kolla om det är nå vettigt kvar..men inte ens de går ju!

• ÖNadja

Duntoffla skrev 2009-01-05 19:45:52 följande:

Min kompis var där häromdagen (i butiken) Hon tyckte inte att det var så mycket kul men smaken är ju också olika. Hon fick i alla fall tag på en tröja till mig
    de är dom som hade bra! =)

Den enda roliga rean ja varit på va när Doffi hade "utförsäljning" i höstas å ja fyndade en reima overall å några inneplagg.
    annars får man nöja sej med reaskräpet på HM och Lindex! =)
  • ÖNadja

Perlan08 skrev 2009-01-05 21:52:06 följande:

Smallkids verkar inte ha öppnat webshopen igen och snart är kvällen över... Jag vill shoppa ju =)
    ja har precis mailat för att höra hur det går, får väl se om man får nåt svar.. Ja är i samma sits som dej, ja vill shoppa! =)
  • ÖNadja

Lokatt skrev 2009-01-06 14:19:52 följande:

jag skulle beställa på krumelur igår, trodde jag. sen när jag kom till kassan, 60kr frakt! Det tyckte jag kändes lite väl för mina tre grejer. Visst, butiker som har bra rea, jag betalar frakt, 29 kanske tom 39, men 60?!
    Ja beställde två plagg därifrån och fick betala 45 kr i frakt! Ja å en kompis hade tokfyndat varsitt plagg, så de vart värt det, men aldrig om ja hade betalat det själv! =)
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!