• ÖNadja

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Buttelina skrev 2009-01-03 23:09:06 följande:

men vilken surgubbe du har visa han bilderna så kommer han tycka att du är sååå duktig
    Vars hittar man bilderna på din garderob, blir ju nyfiken. =)
  • ÖNadja

Buttelina skrev 2009-01-03 23:11:32 följande:

mappen bildtråden tror jag
    Så söta dom är! =) Ja har en bild på E när han också står i Katvig dressen med skor och mössa på. =)

Du förresten, du börjar inte tröttna på knappdressen? ;)
  • ÖNadja

LillaÄrtan skrev 2009-01-03 23:01:12 följande:

Hur får man rea på enzokids?
    hittar du?
  • ÖNadja

LillaÄrtan skrev 2009-01-03 23:28:04 följande:

Jo... Sitter med fönstret öppet men vet fortfarande inte om jag ska slå till eller ej. Hon behöver verkligen inga kläder.... Fast vad spelar de för roll eg
    E behöver heller inga kläder, just nu iaf, men just dom där är ju sånt som dom kan ha länge!

Jag tycker det är som snyggast när mudden är helt "utvikt"! =)
  • ÖNadja

Buttelina skrev 2009-01-03 23:41:27 följande:

hehe ja det verkar så tack så mycket
    Tydligen så är det nåt speciellt med skor och mössa, kanske för att dom kan ta på sej det själva..? =)

De va ju attans! Jag såg att du hade en Molo dress kan de vara djungle..? eller, ja tror de va du, de är många att hålla reda på. =)
  • ÖNadja

ShuppShupp skrev 2009-01-03 23:51:36 följande:

Vet ni om det finns nån rabattkod på lillamax?? Det är ända stället jag hittar den röda molo lurven
    ja mailade hon tidigare och frågade om Molo, i allmänhet, skulle reas nå och då svarade hon:

"hej
    japp det kommer mer hela tiden så håll koll!!

mvh/Jenni"

Så det kanske kommer. =)
  • ÖNadja
    Fiffa5 skrev 2009-01-04 00:02:52 följande:
    Vad är koden till enzo? Har inte kvar mailet.
    ja hade ingen kod men fick ändå rabatten. =)

50 % på allt utom shampoodle (40%) också va de nå mer som de bara va 40 %..
  • ÖNadja

Tjollabolla skrev 2009-01-04 09:20:11 följande:

Jag har med en djungel dress *löööve*
    kanske i storlek 92 som du snart är less..? =)
  • ÖNadja

Ja testar här..

Nån som sett Kik kid trikå dress till halva priset och fraktfritt? =)

Köpte ju en 92 som E kommer kanske kunna ha till hösten?! så ja tror nog ja vågar mej på en till fast i 86.. =)

• ÖNadja

Madeleine skrev 2009-01-04 23:44:09 följande:

Hej tjejor! Jag har problem med vantar! Vilka tycker ni som har erfarenhet är bäst. Jag har en 10 månaders och vanliga små stickade vantar räcker inte. Idag när hon hade sovit i vagnen var hon iskall på händerna. :(
    När E va liten hade vi Lindberg skinn vantar utan tumme, super varma å mysiga! perfekta när dom sover ute. =)
    Nu när grabben är 1,4 år har vi Hestra. Kortmodell med dragkedja hela vägen upp till tummen. Jätte lätta att få på och sitter super! Dagispersonalen uppskattar dom. =)
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!