• Triskele

Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän

Svar på #561
    LykkeLee skrev 2008-11-21 22:53:15 följande:
    Tycker det är mer oetiskt att förgripa sig sexuellt på någon. Dom får skylla sig själva!
  • Triskele
    LykkeLee skrev 2008-11-21 22:58:12 följande:
    Jag har inga moraliska betänkligheter när det gäller pedofiler. Må hända att jag är hemsk, men jag står för det.
    Gäller det alla pedofiler?
    Du kan ju inte mena att du p.g.a. en persons medfödda läggning ursäktar att denna behandlas illa?
  • Triskele

Zamorak skrev 2008-11-21 22:59:47 följande:

E väl beroende på hur pass man hämnas, men vilket som så har dom ju redan brytit mot lagen och är dömda.
    Och det räcker så. Det behövs ingen uthängning, ingen lynchmobb.
  • Triskele
    LykkeLee skrev 2008-11-21 23:01:29 följande:
    Jo faktiskt. Jag tycker att hängas ut på en sida är en jävligt billig hämnd med tanke på att dom faktiskt försört en eller flera människors liv.
    Du besvarade inte frågan.
    Anser du att alla pedofiler ska behandlas på detta sätt? Alla pedofiler har inte förgripit sig på någon. En del som förgriper sig på barn har ingen sexuell attraktion till dessa och kan därför inte kallas pedofiler.
  • Triskele

lejone skrev 2008-11-21 23:03:19 följande:

Nu måste jag fråga: Medfödda läggning? Vad menar du?
    Pedofili är precis som andra läggningar medfödd, det är inte ett medvetet val ifrån personen ifråga, denne kan inte styra vad den tänder på.
  • Triskele
    LykkeLee skrev 2008-11-21 23:10:17 följande:
    Jag svarade visst. Du frågade "gäller detta alla pedofiler" och jag svarade "Ja faktiskt" Jag skiter i vad dom kallas. Förgriper man sig på ett barn så är det ett avskum för mig!
    Alla pedofiler förgriper sig inte på barn.
  • Triskele
    Pelargonen skrev 2008-11-21 23:16:11 följande:
    Du har fel i att det alltid är medfött. Det är en läggning och ett omedvetet val men det är inte alltid medfött. Finns ingen forskning som bevisar det.
    Alla läggningar är medfödda. Oavsett det så är det inte ett val. Det är lika illa som att särbehandla personer baserat på kön eller hudfärg att särbehandla baserat på läggning.
  • Triskele
    LykkeLee skrev 2008-11-21 23:24:07 följande:
    vad gör dom då??
    Att vara pedofil betyder bara att man tänder sexuellt på prepubertala barn.
    Inte att man gör något speciellt.
  • Triskele

Zamorak skrev 2008-11-21 23:31:51 följande:

Nu handlade åter igen TS om dömda pedofiler och sexbrottslingar. Sexoffender lägger ändast ut info om DÖMDA personer.
    Dom lägger ut personuppgifter om barn. Samt hänger ut inte enbart förövaren utan dennes familj samt offer. Spelar föga roll att detta inte var avsikten, det är det som händer oavsett.
  • Triskele
    LykkeLee skrev 2008-11-21 23:36:54 följande:
    Personuppgifter om barn??
    Tre 16-åringar är uthängda på siten.
Svar på tråden Adresser och bilder på pedofiler och våldtäktsmän