• bara lilla jag

vad är det för fel på folk egentligen?????

www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.ab

Jag kan inte göra annat än att sitta och känna hur tårarna rinner.. hur kan folk vara så hjärtlösa??? Det är en levande människa som kan känna smärta och känslor.. Vilka svin..

• Svar på tråden vad är det för fel på folk egentligen?????
  • bara lilla jag

ja lätt.. i sånna här fall är jag absolut för tortyr av mördare av detta slag.. ryck av varenda fingernagel på dem, slå dom sönder och samman och plåga dom tills dom inte orkar mer känner jag, precis som dom gjorde med den stackars bebisen.. Jag fattar inte hur dom tänker.. Dom hittade den lilla bebisen i sitt eget blod död i spjälsängen, jag vill inte ens tänka på hur han mådde innan han gav upp..

Men han har det bra nu! Och om det finns något som återfödelse så hoppas jag att han föds in i en familj med älskande föräldrar som tar hand om honom på bästa möjliga sätt, precis det han fötjänade första gången han kom till världen!

• Dorian Ertymexx

bara lilla jag skrev 2008-11-11 22:04:05 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.abJag kan inte göra annat än att sitta och känna hur tårarna rinner.. hur kan folk vara så hjärtlösa??? Det är en levande människa som kan känna smärta och känslor.. Vilka svin..
    Förlåt min cynism, men om du inte förstår hur hjärtlösa människor är har du verkligen inte tittat på nyheterna mycket... Mänsklig grymhet har inga gränser. Och det enda som berör mig i fallet är hur mycket mer man värderar ett enstaka barn som råkar varit vit, än de många barn man skickar tillbaka till tortyr och död bland våra flyktingar varje dag. Jag säger inte att jag inte tycker synd om barnet, för all del, jag ser bara inte hur detta är värre än det som sker överallt varje dag runtom i världen.
  • 3xE

Gör som araberna stena dom djävlarna till döds.

• OxenMannen

Det är i sådana här lägen man funderar åt hållet dödsstraff.

• napu24

Världen är stor. Det finns alltid några riktiga idioter någonstans. Bry er inte så mycket om det och se till att barnen i er närhet har det bra istället.

• Dorian Ertymexx
    3xE skrev 2008-11-12 10:13:03 följande:
    Gör som araberna stena dom djävlarna till döds.
    [/citat]
    OxenMannen skrev 2008-11-12 10:16:31 följande:
    [citat]
    Det är i sådana här lägen man funderar åt hållet dödsstraff.
    TS, nu ser du vad jag menar. Inte nog med att ett barn dött, nu låter folk sin egen grymhet komma fram som reaktion på deras. Yaaay liksom. Låt oss alla bli grymma till max. *suckar*
  • Dorian Ertymexx
    napu24 skrev 2008-11-12 10:20:58 följande:
    Världen är stor. Det finns alltid några riktiga idioter någonstans. Bry er inte så mycket om det och se till att barnen i er närhet har det bra istället.
    Tack, MYCKET bättre reaktion! Glad att du skrev, började känna min misantropi kicka in...
  • OxenMannen

Dorian Ertymexx skrev 2008-11-12 10:25:55 följande:

TS, nu ser du vad jag menar. Inte nog med att ett barn dött, nu låter folk sin egen grymhet komma fram som reaktion på deras. Yaaay liksom. Låt oss alla bli grymma till max. *suckar*
    Om du får bestämma så ska dom väl gå fria och skaffa ett barn till?

Patetiskt!
  • 3xE

Vad för straff vill du att dom ska ha?
  • Dorian Ertymexx
    OxenMannen skrev 2008-11-12 10:28:28 följande:
    Om du får bestämma så ska dom väl gå fria och skaffa ett barn till?Patetiskt!
    Ja, för det är ju EXAKT vad jag skrev, eller hur!

Är det inte tråkigt att leva i en svartvit värld?
Svar på tråden vad är det för fel på folk egentligen?????