• bara lilla jag

vad är det för fel på folk egentligen?????

www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.ab

Jag kan inte göra annat än att sitta och känna hur tårarna rinner.. hur kan folk vara så hjärtlösa??? Det är en levande människa som kan känna smärta och känslor.. Vilka svin..

• Svar på tråden vad är det för fel på folk egentligen?????
  • buffen

jag vet... läste precis, jag mår så illa av detta!! hur kan man lyckas att dölja det?? han hittades ju utan naglar... man kan ju lätt säga att han är på ett bättre ställe nu!

• bara lilla jag

ja usch.. jag sitter bara och gråter och mår dåligt, jag menar min son som är 1 år visar sina känslor väldigt tydligt, gör han illa sig skriker han, är han glad skrattar han.. Och nu handlar det om ett ännu äldre barn... usch lämna idioterna till någon maffia eller nåt så dom kan göra detsamma mot dem...

• orpan

men vad f*n det är ju så man vill spy! vilka vidriga människor! troligen är de sjuka på riktigt men det får ju en att fundera över vad vi gör med våra psykiskt sjuka medmänniskor!borde man egentligen inte testas före man skaffar barn! nej R.I.P säger jag bara, änglar bör inte plågas innan de får vila!

• bara lilla jag

ja usch ja.. Och att socialen inte märker något!! Att dom inte har "brytt" sig inte "sett" något.. dom kan inte heller ha något hjärta..

• MikPel

Ja socialarbetarna är några naiva idioter

bara lilla jag skrev 2008-11-11 22:04:05 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.ab Jag kan inte göra annat än att sitta och känna hur tårarna rinner.. hur kan folk vara så hjärtlösa??? Det är en levande människa som kan känna smärta och känslor.. Vilka svin..
  • Scorpionmum

Stackars lilla barn så ensam och rädd i händerna på dom som skulle älskat och vårdat honom

FY FAN!!

• SusannaT

tycker dom borde ha nån slags avrättnings system för folk som gör barn illa o hur dumma kan man vara.. dom borde ju ha sett att han inte mådde bra. J*A dumhuven. usch säger jag bara. kunde inte läsa hela utan läste lite på början. säger oxå R.I.P. stackare.

• gosmamman

Fy fan så hemskt, när ska man sluta hålla på föräldrars rätt till sina barn och se till barns rätt till trygghet

• bara lilla jag

mm.. Jag fattar inte att dom kan ha gått och lagt sig på kvällarna med gott samvete.. dom borde straffas lika hårt dom med.. det finns något som heter medbrottsling och det tycker jag dsom är i allra högsta grad :( ÅÅ va ledsen jag blir...vad är det för jävla värld vi lever i där det händer sånt här???

• yodi

uch stakars lilla barn, hur kan man bara, det måste vara något alvarligt fel på mäniskor som kan göra något sådant.

dödstraff är för milt, släng in dom hos några psykopater som kan misshandla dom till döds.

Svar på tråden vad är det för fel på folk egentligen?????