• emma777

Tredje missfallet konstaterat och inga barn sen tidigare. Ge mig hopp!

Jag har precis fått mitt tredje missfall inom ett år konstaterat. Vare sig jag eller min man har barn sen tidigare. Har läst att det nu bara är ca 50% chans att nästa graviditet går vägen, och att chansen sin blir mindre och mindre för varje ytterligare försök. Är förtvivlad och söker desperat efter hopp. Finns det någon som kan trösta mig? Någon som har fått barn trots upprepade missfall? Någon som vet någon bra hemsida där man kan läsa mer? Jag kommer förmodligen få en utredning, ska tillbaka till doktorn om ca 10 dagar, men vad jag förstår är det rätt sällan de hittar något i de proverna.

Snälla hjälp mig om ni kan, det känns som att jag går under.

• Svar på tråden Tredje missfallet konstaterat och inga barn sen tidigare. Ge mig hopp!
  • emma777

Hej!

Tack för era svar. Jag är helt normalviktig, så jag tror inte att det gör någon skillnad om jag går ner i vikt och blir riktigt smal, men jag vet inte. När man har PCO kanske allt underhudsfett är negativt?

Tack igen för era svar.

Kram Emma

• emma777

Åh tack snälla älskade människor för att ni vill dela med er av era historier och ge mig hopp! Har så svårt att se ljuset i tunneln just nu, men ni tänder små, små irrbloss därborta .

Stort tack igen, och stort grattis till era graviditeter och barn!

Tusen kramar Emma

(PS fler historier givetvis oerhört välkomna DS)

Svar på tråden Tredje missfallet konstaterat och inga barn sen tidigare. Ge mig hopp!