NY! Skryttråd för oss med barn som INTE är tidiga i utvecklingen!
ibland vet man ju inte ens vad man ska tro på. det är nog bara att vänta och se blir dte nått problem får man ta tag i dte då.man kan ju inte tvinga en bebis att krypa!
ibland vet man ju inte ens vad man ska tro på. det är nog bara att vänta och se blir dte nått problem får man ta tag i dte då.man kan ju inte tvinga en bebis att krypa!
oj 9 mån är hon ju skrev fel
jag förundras av att man inte läser om dessa mirakelbebisar i tidningarna hehe.. visst finns detbarn som är tidiga, självklart! men ibland undrar man ju om allt är ant
läste en råd häromdagen där en påstod att hennes dotter kunde dra sig upp till stående från det att hon var 1 dag gammal
Nu imorse när jag tittade i spjälsängen SATT naomi upp hon sover på mage.så ja hon kan sätta sig själv hihi. sen nu när hon låg i sängen för att leka hamnade hon på mage... tror ni hon satte sig upp då? nej hon blev sur för att hon hamnat så istället hehe
ahh ska man aldrig bli nöjd haha.. nu när jag la N för att sova vad tror ni hon gjorde då? eller gör rättare sagt.. hon sätter sig upp heeela tiden. för en stund sen hasade hon längst ner i sängen (har satt speldosan längst ner då hon drog i dne innan när hon skulle sova) satte sig upp och började spela på den. nu när jag kom in försökte hon dra sig upp till stående men armarna räckte inte upp till kanten hehe...
visst är jag glad att hon lärt sig men hon kan ju öva lite mer när hon ska vara vaken
Och läserman på fl är det ju lätt att man tror att ens barn är sent
såg nån tråd för 7-månaders... där kunde nästan alla dra sig uppmot möbler o gålängs med dem... vad jag hört/läst så kommer det ofta runt 9-10 månader (men även tidigare/senare är såklart normalt)
det jag vill säga är att läser man här så är det de bebisarna som är extremt tidiga