• JonnyJ

Xbox 360

har precis köpt mig ett xbox 360 några fler som har det här? spelar ni live? isf vad lirar ni då?
    jag har Racedriver GRID (Coolt som F**) och C&C 3 (Ej hunnit spela så mycke ännu)

har ni tipps på några bra spel?
    jag lirade Ninja Gaiden II demot förut och blev rätt såld!

• Svar på tråden Xbox 360
  • cruZZe

Tjena!

Har tyvärr inte rört min 360 på ganska länge, men absolut mest har jag nog spelat Forza 2 (bästa bilspelet på flera år), Gears Of War (riktigt bra och svår 3:e person shooter/fps) och Guitar hero 2.

Men snart kommer Gears Of War 2 så då lär det li att nöta en del på den igen

• cruZZe

Efter att ha kollat lite högupplösta demos på GOW 2 längtar jag till den 11/11

• JonnyJ

ja det verkar rätt bra. själv funderar jag på att köpa 1an, det är ju bra pris på den 199kr!

• cruZZe

Spelet är kanon. Har kört igenom det 2,5 ggr. Jag orkade helt enkelt inte köra helt igenom på läget nightmare

Spelar dock mest på min PS3 för tillfället på spelsläppen varit lite klena på 360´n.

JonnyJ skrev 2008-10-12 19:52:37 följande:
    ja det verkar rätt bra. själv funderar jag på att köpa 1an, det är ju bra pris på den 199kr!
  • Rocker

Guitar hero spelas här, Colin MCRae Dirt, Forza Motorsport 2 mfl...

• JonnyJ

har lirat en massa Guitar hero 3 fast på mitt wii.

• Euphoric

Kör och har kört en hel del, närmar mig 5k achievement poäng, inte mycket men de tar sin tid.

Assassins creed, ninja gaiden 2, naruto, gears of war, army of two, eternal sonata, skate... ja va mer. Säkert ett par till.

Gillar Gears och army of two rejält, första gången nånsin jag gillar fps typ av spel på konsol, nu är det 3ps men nästan fps iaf. Hela 3ps grejen va anledningen att jag ens köpte 360, annars finns de bra grafik på andra ställen.

• cruZZe

Army of two tyckte jag faktiskt var totalt kasst måste jag säga. På tok för linjärt och enformigt. Böt in mitt spel på game efter 4 dagar

Euphoric skrev 2008-10-15 13:21:21 följande:
    Kör och har kört en hel del, närmar mig 5k achievement poäng, inte mycket men de tar sin tid.Assassins creed, ninja gaiden 2, naruto, gears of war, army of two, eternal sonata, skate... ja va mer. Säkert ett par till. Gillar Gears och army of two rejält, första gången nånsin jag gillar fps typ av spel på konsol, nu är det 3ps men nästan fps iaf. Hela 3ps grejen va anledningen att jag ens köpte 360, annars finns de bra grafik på andra ställen.
  • Euphoric

Jag körde army of two före gears of war, det var princip det första 360 spelet jag nånsin körde. Det spelade nog in på min uppfattning om det. Så här i efterhand när jag kört gears of war tycker jag inte det är lika bra.

• cruZZe

Hehe nej GOW är onekligen snäppet hårdare än AO2.

Gjorde dock en hförhandsbokning på GOW-2 här om dagen och går fan och längtar till den 11/11 nu

Svar på tråden Xbox 360