Inlägg från: cruZZe |Visa alla inlägg
  • cruZZe

Xbox 360

Tjena!

Har tyvärr inte rört min 360 på ganska länge, men absolut mest har jag nog spelat Forza 2 (bästa bilspelet på flera år), Gears Of War (riktigt bra och svår 3:e person shooter/fps) och Guitar hero 2.

Men snart kommer Gears Of War 2 så då lär det li att nöta en del på den igen

• cruZZe

Efter att ha kollat lite högupplösta demos på GOW 2 längtar jag till den 11/11

• cruZZe

Spelet är kanon. Har kört igenom det 2,5 ggr. Jag orkade helt enkelt inte köra helt igenom på läget nightmare

Spelar dock mest på min PS3 för tillfället på spelsläppen varit lite klena på 360´n.

JonnyJ skrev 2008-10-12 19:52:37 följande:
    ja det verkar rätt bra. själv funderar jag på att köpa 1an, det är ju bra pris på den 199kr!
  • cruZZe

Army of two tyckte jag faktiskt var totalt kasst måste jag säga. På tok för linjärt och enformigt. Böt in mitt spel på game efter 4 dagar

Euphoric skrev 2008-10-15 13:21:21 följande:
    Kör och har kört en hel del, närmar mig 5k achievement poäng, inte mycket men de tar sin tid.Assassins creed, ninja gaiden 2, naruto, gears of war, army of two, eternal sonata, skate... ja va mer. Säkert ett par till. Gillar Gears och army of two rejält, första gången nånsin jag gillar fps typ av spel på konsol, nu är det 3ps men nästan fps iaf. Hela 3ps grejen va anledningen att jag ens köpte 360, annars finns de bra grafik på andra ställen.
  • cruZZe

Hehe nej GOW är onekligen snäppet hårdare än AO2.

Gjorde dock en hförhandsbokning på GOW-2 här om dagen och går fan och längtar till den 11/11 nu

• cruZZe

Urk, körkänslan är som att försöka styra ett tuggumi.

JonnyJ skrev 2008-10-18 00:12:20 följande:
    som jag sagt innan, rekomenderar skarpt Racedriver GRID! synd att det inte finns fler här som lirar detta spel, kunde man kört lite live!
  • cruZZe

Hehe nej inte ett dugg. Jag är själv bilfantast med en hel del timmar på banträffar mm i bagaget och spelar mest så verklighetstrogna bilspel som möjligt. Racedriver är ett knepigt spel i mina ögon, utseende och karaktären påminner om arkad, medans körkänslan försöker vara realistisk. Men det blir någon konstig krock mellan de två olia stilarna som gör att bilarna beter sig allt från dansande fjäderlätt till tungdrivna elefanter. Och det oavsett vilken drift eller tyngd bilen verkar ha.

Not my coup of tea helt enkelt

itipaw skrev 2008-10-18 10:24:34 följande:
    Muhahaha.. Nu är du väl lite väääl taskig?Har bara hunnit testa det i en minut, men då kändes det rätt okej.. Ska skaffa det och låta hustrun (som är Racingexperten i vår familj) bedöma :)I övrigt spelas det mest GH (samtliga varianter), GTA (ett par olika) och vid enstaka tillfällen, DOA4.
  • cruZZe

NFS *rysa* fungerar som tidsfördriv på fyllan

JonnyJ skrev 2008-10-18 15:04:05 följande:
    nä det är ju inget simulatorspel, tyckte styrningen var lite vinglig till en början men nu sitter det!jag gillade Need for speed spelen och detta ligger i samma racingfack.menmen alla kan inte gilla samma saker.
  • cruZZe

GP Legends var faktiskt riktigt bra, även om vissa bilar/modeller betedde sig helfel

Cyberdansken skrev 2008-10-18 18:45:46 följande:
    Själv gillar jag hela spektrumet. Från NFS till GP Legends.
  • cruZZe

Hehe själv gillar jag endurance race på ringen i Forza2.

Cyberdansken skrev 2008-10-18 18:49:34 följande:
    Speciellt med add-ons som gjorde att man automatisk tittade snett fram när man vred på ratten, nyare skins och ljud. Jag kör det ibland fortfarande, bara för nostalgi.Fast inga fler 8-timmars räs på Monza.Hade träningsvärk dagen efter...
Svar på tråden Xbox 360