• JonnyJ

Xbox 360

har precis köpt mig ett xbox 360 några fler som har det här? spelar ni live? isf vad lirar ni då?
    jag har Racedriver GRID (Coolt som F**) och C&C 3 (Ej hunnit spela så mycke ännu)

har ni tipps på några bra spel?
    jag lirade Ninja Gaiden II demot förut och blev rätt såld!

• Svar på tråden Xbox 360
  • cruZZe

NFS *rysa* fungerar som tidsfördriv på fyllan

JonnyJ skrev 2008-10-18 15:04:05 följande:
    nä det är ju inget simulatorspel, tyckte styrningen var lite vinglig till en början men nu sitter det!jag gillade Need for speed spelen och detta ligger i samma racingfack.menmen alla kan inte gilla samma saker.
  • Cyberdansken

Själv gillar jag hela spektrumet. Från NFS till GP Legends.

• cruZZe

GP Legends var faktiskt riktigt bra, även om vissa bilar/modeller betedde sig helfel

Cyberdansken skrev 2008-10-18 18:45:46 följande:
    Själv gillar jag hela spektrumet. Från NFS till GP Legends.
  • Cyberdansken

Speciellt med add-ons som gjorde att man automatisk tittade snett fram när man vred på ratten, nyare skins och ljud. Jag kör det ibland fortfarande, bara för nostalgi.
    Fast inga fler 8-timmars räs på Monza.
    Hade träningsvärk dagen efter...

• cruZZe

Hehe själv gillar jag endurance race på ringen i Forza2.

Cyberdansken skrev 2008-10-18 18:49:34 följande:
    Speciellt med add-ons som gjorde att man automatisk tittade snett fram när man vred på ratten, nyare skins och ljud. Jag kör det ibland fortfarande, bara för nostalgi.Fast inga fler 8-timmars räs på Monza.Hade träningsvärk dagen efter...
  • itipaw

Nu har jag skaffat mig ett nytt favvo-spel, Fallout 3.
    Inte riktigt lika.. Trashigt-skönt som 1an och 2an, iom att det är i 1P, men fortfarande mycket av samma humor och stil.

Ska lägga ner några timmar till på det såfort frugan låter mig innan jag ger ett slutgiltigt beslut :)

Någon som vet om det finns spel i stil med Colin 2005 till 360n?
    Hustrun önskar RIKTIGA racingspel, inte tråk-Dirt.

• JonnyJ

funderar på att handla mig ett fotbollspel eller hockeyspel någon som lirar? vilket är bäst isf, PES-09 eller FIFA-09?

• Rafael

ny inköpta gears of war 2..grymt spel online

• Daniboy

JonnyJ......
    Jag tycker absolut att du ska köpa Fifa bra mycket bättre än PES-09....

• Daniboy

Någon som lirat nya COD jag tycker det var helt ok men dock inte lika bra som 4:an, Tycker inte om att dom har gått tillbacka i tiden igen så jag spelar hellre fortfarande 4:an men ser fram emot 6:an där dom går tillbaka till nutid igen...
    Någon som har något tips på rysar spel typ som silent hill eller dyl

Svar på tråden Xbox 360