• JonnyJ

Xbox 360

har precis köpt mig ett xbox 360 några fler som har det här? spelar ni live? isf vad lirar ni då?
    jag har Racedriver GRID (Coolt som F**) och C&C 3 (Ej hunnit spela så mycke ännu)

har ni tipps på några bra spel?
    jag lirade Ninja Gaiden II demot förut och blev rätt såld!

• Svar på tråden Xbox 360
  • hedde73
    JonnyJ skrev 2008-11-07 19:46:34 följande:
    funderar på att handla mig ett fotbollspel eller hockeyspel någon som lirar? vilket är bäst isf, PES-09 eller FIFA-09?
    Jag skulle absolut köra på FIFA09. PES låg före FIFA rätt länge men iom förra årets släpp så tycker jag att FIFA har tagit tilbbaka första platsen. Det är en grym spelkänsla i FIFA09 och många roliga lägen att spela i. Har det inte själv till XBOX utan jag kör på PS3 o det är grymt. Blir alltid en eller två timmar innan läggdags. :)
  • itipaw
    Daniboy skrev 2008-11-17 23:20:20 följande:
    Någon som har något tips på rysar spel typ som silent hill eller dyl
    Hrm hrm.. Har hört (dock ej testat) att Silent Hill: Homecoming ska vara något att ha.. Om man inte är lättskrämd som jag (som hoppar till i "Hitta Nemo")
  • Daniboy
    Svar på #32
    ja jag har testat ett silent hill till vanliga xbox det var ok. så jag väntar med spänning på home comming.. tack för tipset
  • JonnyJ

precis klarat assassins creed, grymt spel med tråkigt slut! samt det tog slut för fort.
    ett Fifa -09 är på väg hem =)

• Fraldas

GOW 2 samt GH(wt) må ju vara de bästa som kommit till 360 hittills iaf.. :P

• Daniboy
    Svar på #34
    JONNY J ...du kommer absolut inte bli besviken på FIFA
  • hedde73

Håller som bäst på med FIFA o än har jag inte tröttnat. :) Är sugen på att införskaffa Mirrors Edge nu också.

• Morning Star

Jag och sambon har köpt ett xbox 360 till oss i julklapp. Behöver jag säga att jag längtar till julafton. Vi köpte guitar Hero 3, Scene It och Virtua Fighter 5 till den men jag kommer även att köpa FIFA,NHL,NFL,NFS och Sega Rally när ekonomin tillåter. Min sambo kommer nog att köpa ett gäng spel hon också har jag en känsla av

• Pappa2010

Väntar på att World in conflict: soviet assault och Il2 Sturmovik: Birds of pray ska släppas. Ingen som vet? Har sett olika datum på WIC och har sett både 31/12 och mars. Hur som helst lär de rocka fett. Sen kommer många fler helcoola spel släppas i mars:)

• daddy XL

wee snart kommer ny firmware till liteon boxarna :) nu blir det ett par till xboxar som ska moddas innnan jul :D

Svar på tråden Xbox 360