Blivande pappor 09
Israeli2000: Grattis och du är åter välkommen till den här tråden.
Ragge24: Hoppas att det blev fint och bra.
Israeli2000: Grattis och du är åter välkommen till den här tråden.
Ragge24: Hoppas att det blev fint och bra.
Ragge24: Låter jätte bra. Kan man anställa dig nu då så kan du fortsätta hos oss sen. Det är kul att leka med dem små. Jag vet hur det är när hon blir sur. Min sambo blev sur igår på mig för att jag hade köpt för lite fiskgratäng. Alla kan göra misstag ibland.
Israeli2000: Vsg =) Det är mkt som ska göras klart innan bebisen är ute.
Ragge24: Jaså var bor du då? Det är jag med. Jag har 5 mindre syskon i vår familj så man vet lite sen innan vad man ska göra.
Det vill vi oxså. Jag drömde att vi hade fått en flicka i natt.
frenys1: Det var ju inte alls kul att höra. Vi ska nog börja måla nu bebis rummet. Vad händer hos er?
Tony Montana: Det kan man aldrig veta. Du har tur du hehe.
frenys1: 27 timmar? Låter mkt.
Jag och min sambo så en mkt skum film den heter Cannibal Holocaust.
Den var inte så räligt men mkt pys film. Det är film som ni borde se på.
Gabe77: Nä sorry. Men varför startar du inte upp en tråd? Det är så många killar som inte kan få eller försöker skaffa barn. Många av dem är nog blyga att prata om det. Jag tror nog att det många som kommer skriva på din tråd om du nu startar upp en. Lycka till!
Gabe77: Tack de samma.
Ragge24: Vi bor en liten bit från Lund som ligger i Skåne.
Ja det är synd att det inte slog in Hehe. Vi ska börja ikväll och tömma rummet sen ska vi börja måla i morgon. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Vad ska ni själv hitta på?
2barnspappan: Det var ju skönt att bebisen ville vara kvar ett tag till innan den kommer ut. Man kan aldrig veta om den är på väg ut i häller.
2barnspappan: Det är inte alls kul när det ska vara så. Hoppas att bebisen blir kvar där inne tills det är dax.
Israeli2000: Det kommer nog vara så tills våran flickvänner har fött. Det är inte alls roligt att deras humör spelar sånt spratt. Man får ta det med en nypa salt.
Dannee: Välkommen det gör du rätt i. =)
bebop: Oj där ser man. Grattis. Man är inte för gammal att bli pappa om man mellan 45 - 60.