Blivande pappor 09
frenys1: Det rätt häftigt hehe. Jag har inte hört på barnets hjärta i nu. Jag jobbar mkt nu så det bli senare kanske. =)
frenys1: Det rätt häftigt hehe. Jag har inte hört på barnets hjärta i nu. Jag jobbar mkt nu så det bli senare kanske. =)
frenys1: Jag skulle just kolla dina bilder men det gick inte. För att du har inte kryssat i att du ska dela med dig dina bilder.
frenys1: Det syns inget i nu.
TARANTINO: Det grymt att se sin unge. yahoo hehe
frenys1: Coolt. Min sambo ska till BM i morgon och lyssna på bebisen hjärtljudet. Men jag jobbar så lite synd. Nu såg jag bilden. Såg mkt bra ut. =)
Israeli2000: Jag har slutat röka pipa och snusa. Jag har snusat i 10 år och rökat i typ 6-7 år samma gång.
cjm80: Här är en som håller med dig. Jag tycker oxså att det är svårt att förstå min flickvän känslor när det gäller inom graviditet, för dom är ju så känsliga. Min tankar ang. Graviditeten är positiva, jag kommer bli värdes bästa pappa. Och jag kommer inte vara som min pappa var. Förta gången jag träffade min pappa var jag 15 år gammal, då jag tog kontakten.
Vi har varit på ultraljudet allt såg bra ut. Hjärtljuden har bara min sambo lyssnat på då jag har varit på jobbet.
Har ni handlat nått till er bebis?
TARANTINO: Varför jag slutade snusa? Jag vill leva länge med vårt barn. Men är mycket snus sugen hela tiden fast det var typ 3 månader sen jag slutade. Vi har bara köpt en vagn som finns på mina bilder. Sen fick vi en hokus pokus stol av min far.
frenys1: Bryr er inte om vad hennes kompisar säger. Så är nästan alla som håller på att förstöra för en. Prata med oss här inne istället vi är mkt snällare.
frenys1: Tack ska du ha. Man blev rödd ju haha nä bara skoja. Det var kul att höra.
TARANTINO: Jo det tror jag med hehe.
Vem vet jag kanske börjar igen.
Jaså det var ju trevligt. Hur ser den ut?
frenys1: Min svärmor betalade halva vår vagn.
Det är roligt att ni tycker det om den här tråden.
TARANTINO: Då får man kolla in bilderna ni har. :)
cjm80: Det är bra. Det är mycket man ska köpa till bebisen nu innan den kommer ut. :)
Mina intressen är musik. Jag gillar mkt psychedelic trance och progressiv trance. Jag är inte en ravere som går på droger eller har såna kläder. Jag gillar mkt filmer nästan alla sorter. Mina favoriter är Fear and Loathing in Las Vegas och Blow. Robert Gustavsson är klart bästa komikern.
TARANTINO: Jag och min flickvän gillar inte alls samma filmer eller musik. Hon gillar mer romantisk filmer och lyssnar på Lasse Stefanz. Vi är inte alls lika med det. Jag har sätt en hel del olika filmer.
Tony Montana: Det kändes hårt att sluta snusa.
Fear and Loathing Las Vegas och Blow det finns nog ingen annan som kan slå dem. hehe
Rambo 4 den är helt klart bra. Saw, The Hills have eyes, Bruce Lee,Jackie Chan. Det är såna filmer jag tittar på.