Blivande pappor 09
Storkisse: Det var en bra nyhet. Skönt för din flickvän att gå på toa nu.
Storkisse: Det var en bra nyhet. Skönt för din flickvän att gå på toa nu.
Hallå Alla blivande pappor. Vad är det som har hänt det är nästan ingen som är här inne lägre. Det hade varit kul om alla kunde prata med varandra igen. Man saknar alla blivande pappor som har varit här inne ett tag.
2barnspappan: Grattis. Du skulle kunna vara kvar här ändå om du vill.
Tony Montana: Be klaga sorgen. Du får vara med här på tråden ändå du har ändå varit med ett tag. Om du vill?
bjojne: Grattis välkommen in i tråden.
2barnspappan: Det var mkt roligt att höra att det har gått så bra för er. =)
Stirzaker: Grattis. Välkommen till här tråden.
Storkisse: Hur gick det hos barnmorskan?
Storkisse: Det var ju inte roligt att höra hoppas att det blir bättre snart. Jo då det är bara bra med oss. Vi var på KK här om natten. Min sambo hade jätte ont i magen. Så vi åkte in natten mellan Fredag till Lördag. Det visades att hon har urin inflammation. Det är inte så bra om hon har de. Då kan det öppna upp så bebisen är på väg ut. Det är lite väl tidigt. Men nu är det bättre nu när hon går på medicin.
Storkisse: Jo det är sant. Lycka till. Tack desamma.
Hallå alla blivande pappor. Bara två dagar kvar till julafton. Har ni handlat alla julklapparna? Vad har ni gjort i helgen?
CarlQ: Det var ju mkt bra. Jaså ni ska spela Bingolotto låter mkt trevligt.
2barnspappan: Oj låter som du skulle haft lite hjälp där hemma.
Det är tur att ni har fått upp lite i alla fal. Tack desamma Hehe.
God Jul på er. Hoppas Tomten kommer till er. Hoohoo
Jag måste meddela att jag kan kanske blir pappa idag, Jag och min sambo åkte in till kk i fredags natt för att hon har jätte ont i magen sen visade dig sig att hon har urin inflammation och det kan göra så hon öppnar sig. Men det hade hon inte. Men så igår kväll så åkte vi in igen för att hon hade mer ont. Så dom sa till henne att hon fick lägga in henne så dom hade uppsikt över henne i natt. Men nu i morse kl 8.05 så ringde min sambo och sa att hon hade öppnat sig lite. Så nu får man se om bebisen kommer idag eller i morgon. Jag ska strax in till KK och sitta där och vänta och se vad som händer. Vi är br att bebisen ska komma ut den 4 Mars 2009. Nu kanske bebisen kommer ut den 24 December 2008 istället. Om jag blir pappa nu så kommer jag ändå ha tråden kvar. Vi är ändå som en stor familj nu. God jul på er alla
TARANTINO: Det är klart. Bebisen är inte på väg ut. Barnmorskan håller stopp så inte bebisen är på väg ut. Vi åkte in Tisdags kväll kommer kanske hem i morgon någon gång. Det är mkt medicin hon måste få i sig.
TobbeKillen: Tackar. Tur är bebisen kvar till Mars.
2barnspappan: tack man får hoppas allt går bra.
Det är så sant så. Haha
Storkisse: Min sambo har legat där sen tisdag kväll. Så hon får kanske åka hem i morgon. Hon har nyss ikväll slutat med dropp så nu får man se så hon inte får samman dragningar igen. Får hon ont igen så får hon ligga kvar där.
2barnspappan: Jaså fyller du år då? Min sambo fyller år den 7:de Mars. Japp hon har fått det nu. Och det är skönt.
bjojne: Nja inte riktigt vi har varit på kk hela tiden.
Jag man får hoppas.
bjojne: Du kan läsa allt ihopa vad jag skrev Onsdagen 24 December.
2barnspappan: Det börjar går rätt håll i alla fal. Nä fy. Man vet inte i häller när hon får komma hem.
Oj stackars flicka. Hoppas att hon börjar snart äta igen.
Det kanske tar en tid innan han gör de. Man vet ju aldrig i häller hur det blir. Det kommer gå mkt bra för dem sen. Jag håller tummarna för er att det kommer gå bra.
bjojne: Det är lugnt. Ingen skada har sket. :)
Igår kl 15.40 fick min sambo äntligen komma hem. Efter har varit på sjuk 6 dagar. Allt har gått bra. Hoppas att den lilla livet blir kvar där inne tills det är dax.
Staketpiss: Välkommen och grattis Soldat
Det låter mkt bra och roigt för dig.
Jag har lackt ut två nya bilder på Galleriet. Ett är på bebisens rum. Andra är bara på ett skötbord.
DenLyckligaPappan: Grattis och välkommen. Vi hoppas att det blir en 1 Januari.