Inlägg från: mirakulix83 |Visa alla inlägg
  • mirakulix83

Blivande pappor 09

Ragge24: Haha det var ju synd. Jo tack det är bara bra här. Hur är det själv?

Proxon: Grattis hur kännes det?

2barnspappan: Det får man inte hoppas på.

Farsan baloo82: Man har ju koll på ens tråd. Det var ju skönt att höra.

• mirakulix83

Ragge24: Vet inte än. Själv?

frenys1: Är du skengravid? Jag är det inte.

• mirakulix83

Ragge24: Skönt att höra. Ska du eller ni flytta?

• mirakulix83

Ragge24: Det var ju trevligt och kul för er. Hoppas att ni trivs där. Vi ska oxså göra om dator rummet till barnrum. Det ska bli kul. :)

• mirakulix83

Ragge24: Det var ju bra och roligt att höra.

• mirakulix83

cjm80: Det är tvärt om här med sexbiten. Det är hon som vill ha hela tiden.
    Det är bättre att spara pengar det gör vi.
    Oj det var ju inte alls roligt att höra.
    Det kommer nog tillbaks senare allt som du har tappat.

• mirakulix83

Ragge24: Jag slutade med röka pipa och snusa för 3 månader sen. Det var jobbigt. Precis när jag hade slutat snusa och röka så fick jag ett cp ryk på Dressmann när jag skulle testa ett par byxor.
    Jag märkte att byxorna var för små och jag började svettas och skaka av att jag sugen på röka och snusa. Det var mkt illa. Jag fick köpa nikotintuggummi det var skönt att tugga lite sånt. Du fixar att sluta det vet jag.

• mirakulix83

bobba090: Grattis.

Ragge24: Haha. Jag jobbar ihop med en kille som röker i bilen och jag hade nyss slutat då. Det var jobbit. Du fixar att sluta snusa det vet jag. Vi vet inte i nu. Vi köpte färg igår och bård.
    Själv då?

• mirakulix83

Ragge24: Noggat med vitt i. Vi har köpt en bård med gosse djur på oxså som vi ska ha på bebis vägen.

• mirakulix83

Ragge24: Jo tack det har varit bra. Jag har jobbat hela dan. Vad har du själv gjort?

Svar på tråden Blivande pappor 09