Inlägg från: mirakulix83 |Visa alla inlägg
  • mirakulix83

Blivande pappor 09

Ragge24: Nu har jag lackt in foto på bebisrummet. Det är ett stort rum som är två små rum nu. Hoppas att du kan se hur det ser ut. Bebis sakerna kommer in senare när vi närma oss till bebis kommer ut. Då ska jag lägga ut mer foto på bebisrummet.

• mirakulix83

PinkY1987: Ja det får jag gör sen någon dag.

Tottmeister: Det var ju inte rolig att höra.

• mirakulix83

Storkisse: Vi har nyss målat och satt bård i bebisrummet så det är klart. Man behöver Vagn, åkpåse, mat barnstol, babygym, grind, Spjälsäng, spjälskydd, kudde & täcke, sängkläder ,sängmobil, skötbord, skötbädd, babysitter, gåstol ,napp nappflaska, tvättlappar, Body , sparkdräkt, struppor, mössa, vinter mössa, overall, vantar. Har är lite i alla fal.

• mirakulix83

Nomman: Grattis. Vi ska oxså ha i Mars den 4:de. Det är vår första barn. Men vi bor i Skåne i närhet av Lund. Så det är synd.

• mirakulix83

Israeli2000: Det behöver du inte göra. Du köpa det när du vill. Nä det blir det inte.

• mirakulix83

TeddyRobert: Grattis. Det var rätt många år. Hoppas att det går bra där. Jag bor i Södra sandby. Var i skåne bor du?

• mirakulix83

Storkisse: Det var ju bra att ni har köpt de.

• mirakulix83

Tja Alla pappor. Vad ska ni göra i helgen?

• mirakulix83

Storkisse: Vi var på Ikea igår. Men hittade inte nått roligt.

TeddyRobert: Inte illa det kan nog bli roligt.

frenys1: Hoppas att det blir bra.

PinkY1987: Då gick det nog mkt pengar igår?

• mirakulix83

Storkisse: Det var ju tråkit att höra. Hoppas att du hittar dem någon annan stans.

Svar på tråden Blivande pappor 09