Inlägg från: mirakulix83 |Visa alla inlägg
  • mirakulix83

Blivande pappor 09

2barnspappan: Hallå! Jag ska bli pappa i 4 Mars 09 är det ut räknat.
    Där ser man. Det var ju kul att höra att det blir 3 barnet. När ska den lilla komma till värden?

épouse et moi: Nä det inte bara du som känner det. Det vill jag oxså. Men min sambo vill vänta lite lägre fram. Men det är så svårt att hålla sig. Det är nästan som det kliar i händerna haha
    Det är mkt man får göra nu för sin fru eller sambo och sen får man vänta på den stora ögonblicket.

• mirakulix83

frenys1: I morgon ska vi äta gås. Själv?

• mirakulix83

Välkommen Lasis: Grattis. Jag vet hur den känslan känns. Den är mkt svårt att för klara. :) Hur långt är ni komna i graviditeten?

• mirakulix83

Hallå alla på tråden och på Familjeliv. I morgon är det Fars dag då blir alla pappor upp vaktad den dagen. Nästa år är det våran tur att bli upp vaktad den 2009-11-09
    Det kommer kännas konstigt att bli upp vaktad på fars dag nästa år.

• mirakulix83

frenys1: Haha just de. Det är bull att dom firar före oss.

• mirakulix83

Ragge24: Grattis och Välkommen till den här tråden. Tacka så mkt

hedde73: Grattis och Välkommen till den här tråden. Man kan aldrig veta vad det bli för nått kön.

• mirakulix83

Ragge24: Vsg. Jaså när ska ni ha då?

• mirakulix83

Ragge24: Då blir det sommar barn ni kommer få.
    Vi ska ha i Mars. Nä du det är svår att komma på. Men vi har skrivit ner lite namn på en lapp.
    Har ni kommit på namn i nu?

• mirakulix83

Ragge24: Eller ni kan ta mitt namn det är inte så många som har de namnet. (Billy)

cjm80: Det var ju skönt att höra. Det kan man aldrig veta vad det blir. Det var ju bra att ni fick veta när det blir dax på förlossningen.

• mirakulix83

Farsan baloo82: Tja Det var ett tag sen sist. Du har varit på denna tråden innan. Nä du jag har inte jätte henne nått mer än blommor.

Svar på tråden Blivande pappor 09