Inlägg från: frenys1 |Visa alla inlägg
  • frenys1

Blivande pappor 09

Jag pluggar grafisk design och kommunikation.
    På fritiden sitter jag en del vid datorn.
    Är tokig i film! Det är väl det enda jag gör förutom att mysa med flickännen :)

• frenys1

Pecado: Gratulerar :D Det är en häftig känsla man får!

Har ni ngt tips vad man kan hitta på med flickvännen istället för att sitta hemma hela dagarna? :P

• frenys1

Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
    Anchorman: The Legend of Ron Burgundy
    Blades of Glory
    Det är tre bra Will Ferrell filmer :P

I helgen förlovade jag och min flickvän oss, så vi har bara myst hela helgen :) Förutom igår då vi städade och var på loppis och köpte barnkläder :P

• frenys1

mirakulix83: Njae, då kommer vi ha fullt upp med vårat första barn ^^ väntar nog ngt år :P

• frenys1

ja :) Jag längtar så fruktansvärt mkt efter vårat barn. Vi har börjat planera hur vi ska möblera lägenheten oxå :p

• frenys1

Vad händer i helgen alla trevliga grabbar?

• frenys1

Tarantino: låter najs :)
    Mirakulix83: Hoppas du klarar det då :)
    Själv ska jag väl bara vara hemma och ta det lugnt, sitta och photoshoppa lite och troligtvis spela en hel del Nintendo 8-bit :P

• frenys1

Det finns INGET som klår gamla 8-bitars :D Jag har kikat runt lite, och det är ganska svårt att få tag på, men ha utkik på blocket och tradera. risken är dock att de säljer det dyrt :/

• frenys1

Det är tur att jag varit rädd om det sen jag var liten, så jag har det kvar :P Jag förstår dock inte människor som säljer 8-bitars nu. Jag tänker då spara mitt och sälja det för dyra pengar om några år ^^p

• frenys1

Vad har ni haft för er i helgen, kamrater?

Svar på tråden Blivande pappor 09