Blivande pappor 09
Nu har vi grundmålat garderoben och vaggan till lillbääsen. Hållt på halva dan, och imorn blir det till att måla med färg! =P Så har vi adventspyntat idag oxå =)
Nu har vi grundmålat garderoben och vaggan till lillbääsen. Hållt på halva dan, och imorn blir det till att måla med färg! =P Så har vi adventspyntat idag oxå =)
Ragge24: Jotack, allt bra här =) Har haft fullt upp med att måla hela helgen, och fortsättning blir det idag ^^, sj då?
Ragge24: Jodå, det går bra =) Vi är snart klar.. lite småsaker kvar bara =)
Idag var vi tvungen att åka ner till förlossningskliniken i Gävle. Flickvännen hade smärtor i magen och ryggen, men de gjorde lite prover och inget var fel. Lillbääsen mådde bra. Kan kanske vara ngt med någon infektion, men inget farligt som tur var. Vi blev fast där hela dagen och så var det riktigt sk*tväder när vi åkte hem, så det tog 2 timmar att komma hem (brukar ta 1 timme)
Vecka 27+6
Ragge24: Jag och flickvännen ska till Borlänge på fredag och bo på hotell. Vi fick gratis hotellnatt när vi beställde barnvagnen från Barnens Hus, så vi ska passa på att åka dit och handla julklappar =) sj då?
Idag var vi till barnmorskan och kikade lite och fick lite info. Nu ska man ringa till soss och acceptera faderskapet =P
Ragge24: Japp =) Vi tänkte passa på å handla på kupolen eftersom vi fick gratis hotellnatt =) Lycka till på matchen =)
Måste kolla med er grabbar om ni förstår denna humor.
Det är några grabbar från Alfta (där jag kommer ifrån) som gjort en långfilm! Det här är trailern!
Den är jätterolig, fast jag tror "utsocknes" folk inte förstår humorn i det hela =P
Storkisse: Härligt =P
Ragge24: Oavgjort är ju bättre än en förlust iaf =) Man får se det positiva med det hela =P
Vi bodde på Best Wester Gustaf Wasa Hotel, verkligen ett hotell att rekomendera! Ligger ca 100 meter från tågstationen. Vi köpte mest julklappar till varandra och till mina småsyskon. Det är väl några julklappar kvar att inhandla, men det var väldigt trevligt =)
Då får vi alla komma ihåg att gratulera Mirakulix imorn då! =D
Grattis till mirakulix som fyller 25 år idag!
Han leve Hipp hipp Hurra!!
2barnspappan: Näe, det behövde vi inte faktiskt =P Men det var nog snudd på ^^p
Fast tror jag behöver ta den till jobbet imorn! Det snöar som bara den här i Alfta =P
Nu har vi iaf möblerat om och tagit upp vaggan och garderoben =)
Välkommen i gänget CarlQ =)
Ragge24: Jo, det gick fint =)
Jag har jobbat fredag och lördag, så idag blir det bara slappa ^^p
Sj då?
Grattis 2barnspappan!
Beklagar sorgen Tony Montana!
Antar att jag talar för alla här i gruppen när jag säger att du gärna får prata av dig och diskutera med oss!
God Jul Kamrater =D
Staketpiss: Det är en dag före innan jag ska bli pappa ^^,
Välkommen i gänget! Hur känns det?