Inlägg från: frenys1 |Visa alla inlägg
  • frenys1

Blivande pappor 09

Ragge24: det ska nog gå bra =)
    100 meter? Det är ju inte farligt. Har man kompisar så går det ju fort =P
    Ikväll ska jag iväg med brorsan och hans flickvän och bowla, min flickvän får följa med och titta på (vill inte att hon ska råka ut för ngn bowlingolycka), imorn ska vi iväg till storstan (Bollnäs) och handla och sen blir det middag hos svärmor =)
    Själv då?

• frenys1

Är det bara jag som är beroende av FL?
    Har suttit i tre timmar i sträck och tittat runt på forumen och sånt =P

• frenys1

Tarantino: Din flickvän oxå? =P Då är inte min flickvän ensam om att ha humörsvängningar! =P

• frenys1

2barnspappan: Tips på ngn bra ställning när maggen är i vägen? =P

• frenys1

Ragge24: Ser det bra ut i nya lägenheten?

• frenys1

Ragge24: Härligt härligt =)
    Vi har inte börjat på än. Ska väl börja måla möblerna nästa helg och så blir det väl ställa iordning snart =)

• frenys1

Ragge24: Jag känner igen det där med lättretlig sambo ^^,
    Men det går över =) Man förstår ju vad de går igenom, och det är väl en rätt jobbig tid för de. Men försök lugna ner henne och berätta hur mycket du älskar henne och hur mycket du längtar efter barnet, krama om henne och ge henne mycket kärlek. Det behöver våra flickvänner dessa tider =)

• frenys1

Vi hade ett stort bråk igår vi oxå, över en trasig rakhyvel ^^
    Slutade med att jag nästan fick åka till akuten. Började hyperventilera osv... Men det gick bra ^^p

• frenys1

Det är bara bita ihop =P
    Är man påläst så vet man att hormonerna spelar gravida ett spratt. Sånt man får ta ^^

Vad händer i helgen kamrater?

• frenys1

Imorn kommer brorsan på besök, sen ska jag vara ensam hela helgen för flickvännen ska iväg på 27 timmars med kyrkan.

Svar på tråden Blivande pappor 09