Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Bling: *Fnissar* Kunde inte låta bli att småle åt din praktikant som inte ens hittade öppniingen!!!
Snacka om nybörjare, på flera plan gissar jag
Bling: *Fnissar* Kunde inte låta bli att småle åt din praktikant som inte ens hittade öppniingen!!!
Snacka om nybörjare, på flera plan gissar jag
jag är här Poppy
Har inte haft ngt att tillägga i senaste debatterna så jag har bara läst.
Efterkontrollen gick väl sådär, du kommer nog åt den i bloggen, så det blir till att ringa DrR.
Nej BP, det får inte gå åt skogen nu!
*Heja lilla räkan*
MissT: Symptom är det sista man ska lite på enl drB, men det är ju lättare sagt än gjort...
Hur är det med er andra nygravida?
Poppy: Jag hade nyss beställt konto där, men inte hunnit sätta in nåt!
Men jag fick mail om att man skulle få tillbaka sina pengar!
Hoppas det, mamma har också placerat där.
MWB: Tja, sådär. Ingen panik men hon var allmänt kass och kunde inte ens göra ett vettigt cellprov!
Stella: Man mår bättre men inte helt bra kan jag säga.
Allt är inte lika självklart och oskyldigt underbart som efter en gräddfilsgraviditet (Som jag ju hade med E).
Kollar oftare att han andas och försöker verkligen att inte hålla tillbaka nåt utan knyta an som bara den!!! Men det sitter lite hårt åt efter vad man varit med om
Bling: mmmm, risken finns...
Jag har varit ganska cool innan, men detta har helt klart påverkat mig och lett till att jag blivit "hönsigare"...
Men inte galen
Bionic: Hej och välkommen.
Se TS, det finns en separat tråd för utredningar och behandlingar som du kan läsa i om du vill.
Jag hade först 1T+2prog men fick Ma ändå.
testade sedan 2T +2prog och det gick bra! Har nu en 2mån son
Men det finns många som lyckats med 1T och även de som misslyckats med 2T tyvärr
Boka Vul redan nu så får du kanske komma om 2v, vilket är när det är värt att gå för att se hjärtat.
Lycka till!
Iske: DrB säger ju tom v12, sen inget mer.
Jag tog 2 tom v14 och 1tom v37 på eget bevåg...
Bionic: Skit
Av just den anledningen gick jag privat på vul varannan vecka.
Tyckte inte jag skulle behöva bli idiotförklarad med jämna mellanrum...
a80 och Finesssan: Och jag var knappt trött alls denna gång!
Skitkonstigt
Sov nog inte middag mer än 10 ggr, och då hade jag 3d/v ensam hemma utan E så jag kunde sova som jag ville!
Men jag slöade framflr FL i soffan istället
BP: Jag knaprade postafen nästan dagligen när det var som värst.
Eller jag mådde skit en dag, tog 2 dagar och mådde bra då, så tog jag inte dag 3 för att känna illamåendet igen
Läskigt när det är borta ju!
Så mitt svar är JA!