• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Bebis: HEj!
    Visst känner jag igen det!
    jag hade ju dessutom vändningsförsök och gissa om jag målade f*n på väggen om allt som skulle gå snett då?!
    Sen blev det ju som det blev med min förlossning och han hade ingen andning när han kom *Puh*
    Så visst är man orolig!

BP: Jag vet inte hur du känner men jag släppte allt det där med äta nyttigt.
    När lusten föll på så värmde jag en kanelbulle från frysen medan maten hann bli klar.
    Eller så var det Billy's pizza som höll mig gående.
    Eller gurkstavar med citrom på
    Det gäller som sagt att få i sig nånting DÅ, inte när det har blivit lagat sen...

• Cia o krabaten

DND och Bebis: Det var jag!!!
    Läste en intervju med stina Dabrowski där det var hennes favorit-citat!

Iske: Nej, inte den mässan. Ska gå 7/11 (SY, scrap och pärlor) och funderar på även helgen efter (Foto)

Krusbär: Franka var ju där i veckan och de skulle ha tfn-svarare och fortsätta skriva ut recept ett tag tydligen!

• Cia o krabaten

Krusbär: Det blir nog svårare. Nya tror jag inte kan få nåt, men osäkert med de som är på G.

• Cia o krabaten

BP: Ja supergott!
    det gör vi alltid på sommaren och äter medan vi grillar

Gör gurkstavar och lägg på en tallrik.
    Spruta över citronsaft (Vi kör fake citron)
    Gärna havssalt/flingsalt över också, men det beror på vad man gillar som gravid ju

• Cia o krabaten

DND: Jag var oftast så less så nej, inget sex efter ÄL
    Ang citatet så är det helt ok!
    Jag har ju själv snott dte

Idag har jag mailat Lucina för att få mina testresultat så jag kan gå vidare med min onda kropp.
    Hoppas det funkar för den nya tfn-tiden passar inte mig alls.

• Cia o krabaten

Laban: Prog har inget med infästningen att göra.
    Så att BLI gravid kvittar det för.
    Men däremot att BEHÅLLa graviditeten om den nu fäst, men riskerar tidigt mf så kan prog hjälpa där

• Cia o krabaten

BP: Jag har ju haft ont i axlarna sedan -02 och ingen har vetat vad som är fel.
    När jag googlar på TNF så kom det en mass om ryggbesvär osv så då blev min husläkare lite intresserad-ÄNTLIGEN!

Dessutom hade jag tagit Reumatoid faktior där -05, och inget utslag, men nu på Lucina var det det!
    Så ajg skulle få remiss till reumatologen.
    Äntligen får man komma vidare och inte bara "oförklarligt ont".

• Cia o krabaten

visst kan det förskjuta mensen, men du kan ju testa på bim eller dagen efter för att få svar och då sluta vid neg.
    jag skulle personligen inte sluta innan jag visste.

Mitt sista mf höll sig 4v pga prog men kom igång 2dagar efter jag slutat med prog.

• Cia o krabaten

som jag sa så skulle jag inte mixtra innan jag visste att det var neg. Tänk om de 200mg gör att det stöts bort?
    Jag skulle kört på, testat runt bim (bim+2 borde iaf ge säkert utslag) och vid neg slutat så kommer ju mensen snart då och man har förskjutit den ett par dagar bara.
    Men det är jag.

• Cia o krabaten

tack tjejer, men det är min va´rdag nu för tiden
    Varit sjukskriven 50% ca sedan -02 men nu kommer ju nya regler och förstör för mig
    tycker det är bra att hutta de som skulle kunna jobba, men jag som jobbar 50% och verkligen är dålig hamnar på pottkanten

får se om detta ger ngt iaf!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8