Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Kan man bli svullen av progrestronet "där nere" ?
Kan man bli svullen av progrestronet "där nere" ?
Mizz Turko skrev 2008-11-21 10:48:21 följande:
Franka: Den här bloggen är sjukt kul ! telefonhoran.blogg.se/ dock har hon haft fullt upp och inte skrivit så mkt som hon brukar, men den är verkligen rolig 1
tjejer måste er känna att jag blir lika förvånad över att tåg ställs in osv bara för att det kommer lite snö här nere.... märks att man bott i norrland hela livet vet sist vintern jag bodde där innan jag flyttade hit kom det 90 cm på ett dygn... vet ju inte va reglerna för att plogbilar och sånt ska ut här men i norrland så har det varit 3 cm på E4:an så måste dom ut 5cm inne istan osv... Men jag älskar snön och tycker det är såååååååååååååååååååååååååååå mysigt men jag förstår att man blir frustrerad och irreterad över att bli insnöad och inte komma till jobbet osv.... Men maken deklarerade när han ringde nu vid 10 att i helgen skulle det kunna bli ända upp till +10...
Hoppas ni mår bra annars alla :)
hehe ja drivsnö är inte så kul det är väl därför dom har såna regeler om vad som ska plogas först typ viktiga vägar *S* Ja blir att fixa gardiner här också men antagligen imorgon :)
Mikes Bride Å vad spännande med bröllop Grattis själv är det i morgon 4 månadersen vi gifte oss och det va verkligen så romantiskt och underbart :)
MTA Grattis ja hoppas du får börja med mediciner nu :)