• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Kan man bli svullen av progrestronet "där nere" ?

• Iske

Mizz Turko skrev 2008-11-21 10:48:21 följande:

Svar på #1953Japp, svullen och attans klåda. Har alltid i början av progg-behandling fått blöjeksem liknande utslag också där nere. Inte så kul.
    aha ja då vet jag :) Ja klåda är ju inte kul...
  • Iske
    mammawannabe skrev 2008-11-21 11:36:24 följande:
    Cia: Tack för lektionen!Idun: Tycker du ska ha en eloge för att du faktiskt har cyklat även om det inte funkat. Lilo: Lycka till med testandet om en evighet! Håller med till 100%, så segt att räkna ner till BIM.Iske: Jag blev så svullen och ajaj av proggen att jag gick över till att ta enbart rektalt, vilket har funkat bättre för mig, men jag är lite orolig för att upptaget i tarmen är sämre än vaginalt, verkar vara lite olika bud hur det är med den saken.GIAG: Jag började med prog ett par dagar efter ÄL enl ordination från doktorn. Han påpekade att det var viktigt att man var säker på att man verkligen haft ÄL. så att man inte sumpar chansen om ÄL är lite sen.Jag tempar och proggen har nog påverkat lite men inte jättemkt, min temp under denna luteal med prog är en till ett par tiondelar högre än tidigare kurvor utan prog.
    oki ja nu är det ju inte så många veckor kvar men jag säger så här jag skulle då inte fixa att cykla nu utan att inte kunna gå normalt efter...
  • Iske
    Laban82 skrev 2008-11-21 12:57:29 följande:
    Någon som vet om man kan bli gravid med mellanblödningar?
    Vad jaghar fått höra så ska det gå både min lilla syster och kusin har det och har haft det i många år.
  • Iske

Franka: Den här bloggen är sjukt kul ! telefonhoran.blogg.se/ dock har hon haft fullt upp och inte skrivit så mkt som hon brukar, men den är verkligen rolig 1

• Iske
    mammawannabe skrev 2008-11-22 11:21:28 följande:
    Hej tjejer!Ska iväg och jobba snart, så det blir ett kortkort inlägg.Jag plussade imorse!
    ÅÅÅ Grattis !!!
  • Iske

tjejer måste er känna att jag blir lika förvånad över att tåg ställs in osv bara för att det kommer lite snö här nere.... märks att man bott i norrland hela livet vet sist vintern jag bodde där innan jag flyttade hit kom det 90 cm på ett dygn... vet ju inte va reglerna för att plogbilar och sånt ska ut här men i norrland så har det varit 3 cm på E4:an så måste dom ut 5cm inne istan osv... Men jag älskar snön och tycker det är såååååååååååååååååååååååååååå mysigt men jag förstår att man blir frustrerad och irreterad över att bli insnöad och inte komma till jobbet osv.... Men maken deklarerade när han ringde nu vid 10 att i helgen skulle det kunna bli ända upp till +10...

Hoppas ni mår bra annars alla :)

• Iske

hehe ja drivsnö är inte så kul det är väl därför dom har såna regeler om vad som ska plogas först typ viktiga vägar *S* Ja blir att fixa gardiner här också men antagligen imorgon :)

• Iske

Mikes Bride Å vad spännande med bröllop Grattis själv är det i morgon 4 månadersen vi gifte oss och det va verkligen så romantiskt och underbart :)

• Iske

MTA Grattis ja hoppas du får börja med mediciner nu :)

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8