Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
babblar på skrev 2008-10-26 08:32:29 följande:
babblar på skrev 2008-10-26 08:32:29 följande:
Idun 78 skrev 2008-10-26 10:16:54 följande:
det här med illamåendet känns väl igen ska fråga bm på torsdag om jag kan få nätt för det.... vi ska snart iväg till svärföräldrarna på kalas och dom vet inget ännu har just tillbringat en stund med min bästa kompis "en kall handuk på pannan " för att inte få upp lunchen..... inte så kul för blodsockret då man har diabetes... :( men jag mår gärna så här bara allt är bra med riskornet :)
Mizz Turko skrev 2008-10-26 12:46:44 följande:
hej emma välkommen hit
emma777 Jo jag fick ju göra en utredninge förra hösten och fick svaret som fler i denna tråd ett överaktivt imunsystem så jag går på både trombyl och progrestron... 2 tromby/dag och progrestron 2/dag en på morgonen och en på kvällen :) Gick in i v 7 igår ( det är bara i denna tråd jag sagt det ) och bara hoppas att få se ett hjärta slå den 12 November men det är nervöst och man har många tankar.. nått som lever ? osv Jag hoppas du får börja på din utredning snart..
emma777 ja vi hoppas på att det ska gå vägen denna gång också eller rättare sagt jag har bestämt det... är väldigt väldigt trött denna gång sov till 12 idag har hunit med att somna två gånger i soffan nu sen kl 18 idag :)
tjejer några tipps mot illamående..... ska iof till bm imorgon så jag hoppas på att få nått utskrivet...
då ska jag ta lite clementiner har ett par hemma :)
Cia o krabaten : har testat dom men dom hjälper inte men ska ju till bm i morgon