Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Jazzy - visst är den bra! Det var där det stod att "binjurebarksuppressionen" var av övergående karaktär.
Någon som vet vad binjuebark är?
Jazzy - visst är den bra! Det var där det stod att "binjurebarksuppressionen" var av övergående karaktär.
Någon som vet vad binjuebark är?
a80 - tack för infon. Så bebisen kan alltså få utsättningssymtom och det är därför det går över.
Lycka - grattis! Härligt att lilla eskimån tickade på därinne. Förstår att du är orolig över värdet, hoppas ni får ordning på det! Kram
Babblar - grattis till dig med! Visst kommer och går symptomen och det är ingen fara om man inte har några. Starka symptom ska ju vara ett tecken på en stark graviditet, men det kan ju vara en skröna. Men jag tror ändå att om man inte har haft några vid tidigare misslyckade graviditeter så är det ett gott individuellt tecken.
Jag har aldrig haft några alls själv om man inte räknar tröttheten. Men min bästa vän hade å andra sidan inte heller några alls, inte ens lite trötthet och hennes dotter ploppade ut pigg och kry nio månader senare.
Hurra miss T - härligt att ha passerat första stora hindret. Grattis!
Hallå tjejer!
Grattis Iske - kul med plus
En liten fundering, hur känner ni alla inför VUL? Jag vet att jag kommer behöva det om jag blir gravid igen för min mentala hälsas skull. Men kan det orsaka mf? Sist grävde de runt ordentligt och länge vid två tillfällen samma vecka och några dagar senare dog lilla räkan. Det gör mig lite nervös. Vanligt UL - när kan man göra det första gången?
Grattis Spirit!
Oj vad det plussas just nu i tråden! Måste erkänna att jag blir lite avundsjuk...
Angående VUL så får jag väl sluta oroa mig för det, men jag kommer nog försöka låta bli så mycket jag klarar av, vill inte ha fler anledningar att klandra mig själv för nu när de inte hittat något på proverna.
Idun - grattis! Du har ju passerat hela den första läskiga perioden Håller tummarna för dig imorgon, men det ska nog gå helt strålande!
Poppy - håller tummarna för en liten uvi och att räkan sprattlar vidare och mår bra i magen. Kram
BP - det är nog lite lokalt är det samma som kväljningar?
Mizz T - strandkliniken är nog också dyra för även de är helt privata.
Men de är bra att ha alternativ om ingen annan vill/kan ta emot och behovet känns stort. Jag kunde inte få någon tid på odenplan på 3 veckor när jag ringde dem förra året och ville ha en akuttid. Det fick bli akuten istället.