Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Va fort tiden går! Men det lär ju bli många nya trådar för mig innan jag når målet...
Va fort tiden går! Men det lär ju bli många nya trådar för mig innan jag når målet...
Lycka - hurra, stort stort grattis till ditt plus! Det är ju helt underbart Massor med grattiskramar!
Hurra! Grattis Lilleskuttan, härligt att liten mår bra därinne, även om den lilla räkan lekte kurragömma med er. Verkar vara en bra läkare du har fått! Skönt
Spirit - grattis, hoppas ET går bra
Cia - de är så bedårande. Lilla Alvins mun är ju fantastisk
Ego - nu är det nedräkning till resultatet, på tisdag eftermiddag är det dags för pest eller kolera...
Kramar till alla er andra
Cia - det stämmer, vi har återbesök för att få våra provsvar.
Jag vet inte rktigt vad jag hoppas på. Oförklarligt är såklart värst. Men de verkar inte riktigt ha någon större koll på doser och val av preparat för de "enkla" felen så det känns som en chansning. Kromosomfel är såklart inte så kul av andra skäl men då blir man ju i alla fall av med problemet. Det känns som om vi har så få chanser kvar med tanke på allt som har hänt under året och den lilla lilla reserv som finns kvar med spermier. Vi självmedicinerade ju sist med albyl och fick mf ändå...
Mycket nervös
Vi körde motsvarande 75 mg Trombyl från ÄL. Man kan sortera ut kromosomfel via IVF/PGD om det är rätt sorts fel, men i vårt fall så tror jag inte att det är möjligt. Vi har ju använt 7 toppenembryon så jag tror inte att det finns några friska i så fall. Men då finns ju donation som alternativ.
Ja, skulle det vara något sånt så kanske det blir så. Vet ju att jag kommer få fragmin vid första grav oavsett. Men min läkare är inte så jättepositiv till trombyl och att våga mixtra själv är så läskigt. Men men, det är ju bara att kämpa på och hoppas på det bästa, tar spermierna slut så gör de, men det känns så orättvist mot min man.
Hur är läget med alla andra?
Då får jag väl hoppas på att fragmin gör susen om vi lyckas plussa igen Tack för stödet tjejer!
HK - håller tummarna för dig med, framförallt för att du ska komma tillbaka med nytt hopp snart igen så vi kan kämpa tillsammans i vinter. Kram