• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

2 dagar kvar till ul och jag är verkligen såååååååååååååå nervös.. tankarna kommer jag försöker tänka bra och glada tankar... Men man måste ju varar beredd på att det kanske inte funkar denna gång heller.... skulle det inte göra det så har jag satt mig i en sitts som är sjukt tungt mitt nya jobb.... Min nya brukare är höggravid och ska ha barn i slutet av december... hur ska man klara av det jobbet ? Sa till min man igår att det skulle ju varar att plåga sig själv sitta där på jobbet speciellt när dom fått sitt efterlängtade barn folk kommer på besök och man ska hålla masken klara man det... är det då man bryer ihop varje dag på väg hem från jobbet?

Behövde bara skriva av mig lite

• Iske
    Lycka77 skrev 2008-11-10 12:59:06 följande:
    Iske - håller tummarna för ditt vul, hur långt har du kommit nu?mwb - 2 dagar efter äl låter som en bra dag att börja med prog på. Vi som gjort ivf börjar 2 dagar efter äp=älTräningen har jag lagt med helt. Dr Nie ville inte att jag skulle träna alls, och läkaren att jag skulle ta det lungt, så den har helt enkelt fått styrkas, och ja - det märks....*kramar till Poppy*
    tack är i v 9....
  • Iske

Poppy skönt att det gick bra och att du blev väl om händertagen...

• Iske

imorgon då ul fy fan vad jag är nervös nästan så jag biter på naglarna.. känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig på nått... måtte det bara gå bra... ett nionde misslyckande vill jag helst slippa...

• Iske

Lycka 77 kan behövas

Cia Yes det är det... japp ska komma ihåg det.

• Iske

nu är jag hemma fån dr R allt såg jätte bra ut hjärtat slog och bebisen var ca 13mm.... vi ska dit igen om ca 3 veckor...

• Iske

babblar på tack ja det är lite overkligt...

Cia: Tack Ja jag tycker han va bra väldigt rak på sak så det kändes bra jag skulle fortsätta med trombylen typ hela graviditeten för att unvika havandeskapsförgifting eftersom det blev så illa med lillan... han räknade ut att jag är i v 8 (och inte 9 som jag trodde )

• Iske

tack tjejer känns bra men det är ju klart man är ju ändå nervös lär man ju vara tills juni..

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8