• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

babblar på skrev 2008-10-26 08:32:29 följande:

poppy och Iske: hoppas det går bra för erJag är också nervös. Hade ont igår och mår inte så illa längre
    tack
  • Iske

Idun 78 skrev 2008-10-26 10:16:54 följande:

Hej alla! Har haft fullt upp inför Japan-resan och mkt jobb så jag har tyvärr inte hunnit skriva här på några dagar. Först Hella, jättekul att se dig här igen och härligt att höra att du kommit så långt. Jag förstår att den där "pricken" kommer att ligga och gnaga lite tills dess att ni får er lilla flicka i famnen, men 99% odds att allt är bra är VÄLDIGT bra odds! Det kommer att gå bra!Poppy, den där lilla strimman beror troligtvis på blodet i urinen, det låter väldigt troligt. Kul att du börjar glädjas lite! Iske, jag drömmer ofta hemska drömmar och, peppar peppar, har det aldrig varit sanndrömmar. Det är ju inte så konstigt att man drömmer katastrofscenarion efter att man varit med om flera mf.BP, symtomen kommer och går i början, det är inget konstigt.DND och Krusbär, var är BIM-listan? Själv känner jag mig ff helt ogravid, förutom en väldigt uppsvälld mage. Försöker tänka att det nog är pga att jag inte längre tar prog, men f*n vet. Har iaf lovat mig själv att försöka tänka positivt. Vi ska ju till Japan om några dagar så jag pallar inte göra ngt åt saken innan dess. Tänkte boka en tid hos BM när vi kommer tbx. Kram till alla er andra!
    får hoppas att det inte va en sandröm
  • Iske

det här med illamåendet känns väl igen ska fråga bm på torsdag om jag kan få nätt för det.... vi ska snart iväg till svärföräldrarna på kalas och dom vet inget ännu har just tillbringat en stund med min bästa kompis "en kall handuk på pannan " för att inte få upp lunchen..... inte så kul för blodsockret då man har diabetes... :( men jag mår gärna så här bara allt är bra med riskornet :)

• Iske

Mizz Turko skrev 2008-10-26 12:46:44 följande:

Oj, med diabetes och så borde du kanske rådfråga en doktor, ersättningsdryck? drick mycket vätska, juice, yoghurt etc åtminstone. Hoppas du blir bättre snart.
    jo ska prata med dom på torsdag... dricka lite går ju an så då finns det ju alltid nyponsoppa med socker osv....
  • Iske

emma777 Jo jag fick ju göra en utredninge förra hösten och fick svaret som fler i denna tråd ett överaktivt imunsystem så jag går på både trombyl och progrestron... 2 tromby/dag och progrestron 2/dag en på morgonen och en på kvällen :) Gick in i v 7 igår ( det är bara i denna tråd jag sagt det ) och bara hoppas att få se ett hjärta slå den 12 November men det är nervöst och man har många tankar.. nått som lever ? osv Jag hoppas du får börja på din utredning snart..

• Iske

emma777 ja vi hoppas på att det ska gå vägen denna gång också eller rättare sagt jag har bestämt det... är väldigt väldigt trött denna gång sov till 12 idag har hunit med att somna två gånger i soffan nu sen kl 18 idag :)

• Iske

tjejer några tipps mot illamående..... ska iof till bm imorgon så jag hoppas på att få nått utskrivet...

• Iske

då ska jag ta lite clementiner har ett par hemma :)

• Iske

Cia o krabaten : har testat dom men dom hjälper inte men ska ju till bm i morgon

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8