• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Poppy: kram på dej och lycka till imorgon. Känner igen rädslan och jag blir räddare för var dag som går känns det som.

Hur tidigt har ni andra gått på vul förresten? Jag tycker inte det känns bra att vara där och peta men jag vill ju gärna veta ändå så man inte går och tror att allt är bra om det inte är det.

• babblar på

Stella grattis till lilla bönan! vad härligt

vad läskigt att nån hittat på nåt sånt och så länge!!!

tack för alla svar...får nog ringa drB imorgon. Ni som går hos honom har gjort vulen där eller?

• babblar på

finesssan: tyvärr kunde jag inte få ljudet att höras. Kan vara min högtalare som gett upp lite...de gör det ibland
    Men söt var hon iaf!

Jag har bara ont i tuttarna och jo demonerna blir nog värre för var dag Men det måste ju funka nu!!!Please
    Härligt med en skumtomte

lycka: hoppas ditt vul går bra nästa vecka

och poppys idag.. var det väl?

• babblar på

nä lillaD ..vad sorgligt Kram på dej!
    Usch vet inte vad jag ska säga. Man vet ju hur hemskt det är

• babblar på

Heja poppys lilla bäbis! Vad härligt..önskar så att min också lever och mår bra.

man ska inte ta T till förlossningen. Man måste sluta iaf en vecka innan sa drB till mej men jag hörde inte riktigt varför och var för stressad att fråga

• babblar på

hjälp gånger 2!!!!
    1: mina tuttar gör ju inte ont nu Hoppas det kan bli så ibland utan att det är nån fara??? *klämmer som bara den*..hoppas ingen ser
    2: jag ska börjar med fragmin. Jag som vant mej vid T och inte är rädd för dem längre. Jag ÄR rädd för fragmin!!!

idun: be om ett nytt recept ..inga problem tror jag

• babblar på

Lycka: japp drB. Hoppas du får sova bättre. Jag sover men vaknar till och från och känner efter om jag känner mej gravid

mizzT:Ska försöka att itne oroa mej så mycket men tyvärr blir man ju mer nojig för varje dag Och fragmin på detta också

ang fragmin så tänker jag såhär.(nu ska ni få höra på babbel från bp) Jag reagerar ofta lätt på medeciner så tänk om det blir för hög dos nu när det verkar som en T funkar men inte 2T(fast det vet jag ju egentligen inte än )
    Kanske skulle jag bara ha 2500ie istället för 5000 som jag tror att jag får? Jag är ju en liten person plus att jag då reagerar lätt på medeciner.
    Innohep och fragmin ..är det samma?
    Och en sak till...jag vill ju att nån ska visa mej hur man tar sprutorna Hur vet man att det inte är nån muskel i fläsket liksom Ja ja jag lär mej nåt nytt iaf Hoppas det inte blir nåt otrevligt bara!
    Jag har glömt att fråga hur länge jag ska ta det också ..hela graviditeten gissar jag eftersom förslaget kom upp när jag frågade om jag kunde ta T hela.

sådär nu ska jag avsluta detta megainlägg

• babblar på

LillaD: hoppas läkaren har nåt vettigt att säga nu då. Det finns ju sprutor att ta(gonal-F kanske de heter?) och så får man en ägglossningsspruta och då är det dags. Fast jag vet tine riktigt hur och varför man tar dessa.

• babblar på

Bling: hoppas du mår bättre snart. Kul att du kanske kan flytta till USA. Dr beers klinik verkade ju bra

gissa vem som vaknat flera ggr inatt och funderat på sprutorna Grejen är att jag inte vet riktigt varför jag ska ta dem men tror det är för att jag frågade om jag kunde ta T hela graviditeten för att bla. motverka havandeskapsförgiftning(OM det är ärftligt??).
    Innan , när magen pajade, och jag frågade om jag kunde byta medecin var det till denna men det tyckte han var onödigt så då fick jag inte den. Jag får nog ringa och kolla läget lite tror jag. Känns som om jag får ringa jämt till dem och störa. De är nog lite trötta på mej
    Är det onödigt att byta än så vill jag nog inte riskera nåt. Då är det kanske bättre att byta när den kritiska perioden(v 12 typ) är över? Men om det lättare gör att bäbisen klarar sej så vill jag ju ta det.
    Synd att man inte vet sånt här själv

Jag känner mej inte så gravid heller Men jag hoppas att det är okej. Vågar inte göra nåt nytt graviditetstest för jag är rädd att det ska vara svagare

• babblar på

LillaD: jag tänkte skrivit att den 20:de är snart ju så jag är på din sida
    Förstår dej lillaD! Ta en paus men kom helst tillbaka sen

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8