• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

vid ca 5 imorse fick jag ett fett plus! (a80 tack för dansen )
    Men varför blödde jag rött igår? Har ni andra blött färskt blod och ändå har det gått bra? Är rädd att det ska komma mer.
    Jag var inte beredd på detta men sekunden innan tänkte jag...tänk om det blir plus. Det blev ett starkt plus innan ens kontrollrutan fått nåt streck...men den fick det sen som tur var Han tänka att det nog var fel på testet först

Stella grattis till vulet. Jag hade 11,? i tnf men jag ska ändå ta 1 T denna gången

• babblar på

LillaD: men tänk vad skönt när du är klar med avhandlingen. Jag tycker att du är så duktig som jobbar så hårt. Och snart hoppas vi att det onda är borta också och så kan vi väl få lite bäbisar du och jag. Hoppas det blir vår tur nu!

cia: Ja jag hoppas verkligen att det funkar nu! Annars vet jag inte vad jag gör. Men blodet är ju lite illavarslande men jag hoppas det inte blir mer. Vågar knappt gå på toa för jag vill inte se
    Hoppas efterkontrollen går bra!

• babblar på

Vad söta ni är som tänker på mej Jag har inte blödit sen igår iaf men så var det sist också så det känns inte som nån garanti

Intressant med astmamedecin Poppy. Hur många medeciner kan man ta på en gång egentligen...kanske skulle se om man kan få detta också. Vad är prednisol?

Hade ni härinne högt procent cancer killer cells på er utredning förresten?

Mizz Turko: Jag gör som du fast tvärtom Tar bara 1 t för att 2 inte funkade Nu hoppas jag att detta ska funka. Hoppas det funkar för oss nu!

• babblar på

MizzTurko grattis till tickande hjärta!

Linan: oj redan tredje trimestern Härligt!

idun: har ju glömt beställa den boken..måste jag ju göra! Härligt att du ska på inskrivning...vilken grej att komma så långt

Poppy: Det måste vara fruktansvärt att få sena mf Men nu ska det funka hela vägen! Hoppas hoppas! Angående symtom så är det ju många som inte har några alls som jag fattat det. Hade man varit en gräddfilare hade man nog velat ha det så kanske

ni är för söta allihopa! *pussmun och en blomma som jag inte kan göra tyvärr*

• babblar på

Jättekram till lillaD! Hoppas det blir din tur snart! Det har ju tagit ungefär lika lång tid för mej men nu har jag blivit gravid 2 ggr på 3 månader helt plötsligt. Man undrar ju hur det där funkar? Så var det även efter 1,5 års intensiva försök också innan jag nånsin hade blivit gravid. Helt plötsligt blev jag gravid superlätt och tätt..men tyvärr blev det bara mf. Skumt det där

spirit : grattis till 2 embryon!

för mej är förresten : - P en uträckande tunga Typ blä med ett leende

Lycka : Hur känner du dej?

odd : grattis till badkaret!

jag har nog mått lite småilla idag igen...mini alltså. Jag såg en gravid i affären och tänkte bläää men så kom jag på vänta lite jag är ju också gravid Är jätterädd att det itne ska funka nu för då gräver jag nog en grop och ramlar i men tänk om det funkar och jag sitter här med en bäbis om ett tag

• babblar på

lillaD: inte sen 86

Jag kan bjuda jag med..jag har gjort kanelbullar, bullar utan kanel men med vaniljsocker istället och bullar med mandelgegga i Låter som jag har bakat mycket men det är bara en sats delat på tre smaker för min frys är för full

• babblar på

Lilo: nu vet jag inte riktigt om jag förstår Testade du svaga plus redan mer en vecka innan Bim med andra ord. Några dagar efter äl då? Det låter ju väldigt tidigt för att få plus elelr var det plus från ett gammalt mf? Är det från gammalt mf så kan du ju blivit gravid igen om du inte testat när du skulle fått mens

Jag har tagit prog 2 ggr när jag fått mf iaf och då har mensen kommit (mf satt igång) 2 dagar efter att jag slutat med prog.

• babblar på

grattis till plusset Lilo!
    Jag trodde faktiskt inte att man kunde plussa nån dag efter äl eftersom det tar lite tid för allt att hända också.
    Hoppas det går bra denna gången!

Stella: lycka till med Vulet

LillaD : en stor kram till dej!

ego: jag känner itne heller så mycket. Har bara ont i ena bröstet om jag klämmer på det Är livrädd att det ska sluta göra ont när jag klämmer Jag har bara vetat om detta i knappt 4 dagar nu och det känns som en evighet. Snälla det kan väl gå bra denna gången !!!Please..

• babblar på

Lilo: jag mådde pecka av progesteronet precis när jag började med det denna gången. Trodde nästan att jag skulle spy av det. Jag brukar annars aldrig känna av det.
    Men du får ju plus och plus är ju plus så då är du ju gravid

• babblar på

odd: det går säkert bra för dej men jag förstår din oro. Jag har fått höra många olika besked på hur länge man bör ta T.
    Härligt att du är i v 20 iaf !

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8