• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Mta: vad bra att det verkar gå så fort till BB! Det låter bra att man ska vara där så länge också.

MizzT: Jo jag tycker min mage blivit mindre och det där jag känt vet jag inte om jag känt på hela helgen. Nåt som rör sej...fast det kan ju varit nåt annat. Har inget Ul bokat tyvärr men ska försöka få ett i veckan. Nervöst..jag kommer nog inte våga titta på skärmen.
    Jobbigt att du har dåligt järnvärde

MWB: hur har det gått för dej idag då? Hoppas du fick ett bra hcg-värde

• babblar på

MWB: tråkigt Kanske är extra jobbigt att du fått tillbaka hoppet om att det skulle vara bra och så är det inte det Som att få 2 mf nästan
    Kram på dej
    Hoppas hcg är nere på lågt så det inte är utomkvedes(eller ett som i så fall kroppen tagit hand om själv)

• babblar på

min söta bäbis lever och sprattlar Jag var så rädd innan men det gick bra.

Krusbär: hoppas det är ofarlig blödning. Som andra sagt så har ju många haft det här och det varit bra ändå. Men jag vet hur svart man tänker

mizzT: söt mage! Jag tyckte att min var stor häromdagen men din är större. Fast du har ju gått iaf 2 veckor längre än jag
    Min känns mycket mindre nu än för några dagar sen. Men bäbis lever ju så nu ska jag försöka att vara lite lugnare.

DND: hoppas proverna går bra. Jag borde ha tagit prolaktin??? Men ingen sa nåt till mej om stress och fastande var jag inte på nåt prov vad jag minns

• babblar på

Iske: skit med utbildningen. Hoppas du kommer in om nåt år ändå

MizzT: nä här är man hemlig Har ingen presentation alls. Får se om jag kan få in nån bild nån dag Är inte så duktig på sånt där Fast min mage ser nog mest fläskig ut nu Tyckte den var stor men så försvann den så det kanske bara var luft

• babblar på

oj jag missade att läsa en hel sida

Lycka: vad bra att allt gick bra! Jag hade sån tur att jag fick en tid som nån inte kunde komma till

• babblar på

cia Du hade också härlig mage. Min är nog inte så stor ändå jag som kände mej så stormagad Men snart så

• babblar på

Krusbär: tråkigt ifall det är ännu ett mf. Jag håller tummarna för att det inte är det

Lilleskuttan: en sak som verkar vara skillnad på T och F är iaf att T kan vara/är? farligt för bäbis om man inte slutar med den innan förlossningen.(hjärtat sluts inte)
    Fragmin verkar inte ha detta problem eftersom folk får det vid förlossning. Men jag vet inte om det är så bara antar det eftersom folk får F då? Jag tycker T verkar läskigt av denna anledning iaf för tänk om man föder förtidigt.

Nån som vet om Fragmin har några sådana här problem?
    Fragmin verkar dessutom försvinna ut ur kroppen på mindre än ett dygn (halveringstiden är kort)medans T sitter i i upp till 10 dagar

annars vet jag inte så mycket om medecinerna tyvärr

iske: det är läskigt att sluta med medeciner men det går säkert bra

mizzT: jobbigt att dina värden inte är bra. Mej kollar de inte så mycket nu. Man kanske ska kräva mer än urinodlingar med jämna mellanrum?

Mwb: skönt ändå att värdet var så lågt. Då borde det iaf inte vara nån fara för utomkvedes även om det skulle varit ett sånt

• babblar på

Mikes bride: Nämen åh ...grattis! Vad kul!

Ego: jag läste ju den länken nån lade in om Leif och nu ha rjag börjat tänka på mina sprutor igen. Jag fick ju inte fortsätta med fragmin 5000 ie längre för drB. Fick ju inte så många av 2500 ie heller. Jag har dem till årsskiftet sen får jag inte fler. Vågar man sluta? Jag har ju sett den söta näsan och vill absolut att detta ska funka. Vågar man lita på att drB vet vad han gör i detta läget?
    Jag vill inte byta till T för jag tycker inte att T verkar så bra längre.

• babblar på

DND: tyvärr tycker jag redan att jag tjatat så mycket om sprutorna så jag skäms nog om jag frågar igen
    Näsan är söt Hela bäbisen ser iofs söt ut

krusbär: vet tyvärr inte mycket om tappar men man ska inte pilla på den.
    Hoppas allt är okej för dej iaf. Ska du kolla hcg eller nåt?

• babblar på

Bling: usch vad jobbigt för dej och din man. Hoppas han blir bra snart. Hoppas du får god mat ikväll iaf

MWB: jag som bara tagit 5000 ie har bara fått 2 prover på hela tiden(koagulation) Ett efter 8 dagar med F och ett 2 dagar innan jag trappade ner på 2500(jag gissar att jag tagit 50-60 sprutor? har inte räknat ) och jag behöver inte ta fler prover sa drB.

Och angående 2 T så var det för starkt för mej (om jag inte bara hade otur vilket jag inte heller med säkerhet kan veta). Härinne verkar alla prata varmt om 2 T så jag måste ju tala om att det inte funkade på mej ifall nån ny läser Funkar inte det ena kan man ju testa det andra

Nitha1: hej
    härligt att du fått 3 barn. Ska kolla in din sida sen

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8