• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

åh Franka vad underbart!!!! Grattis grattis grattis!!!

skönt att fler gjort många vul/ul. Man tänker innan varje att om det går bra idag då ska jag inte gå på nåt på länge. Men efter nån dag börjar man bli nervös igen och efter en vecka så inser man att man måste gå på ett till.
    Är så nervös idag

a80: Jag tror inte du behöver oroa dej så mycket men jag förstår absolut att du gör det. Men det går säkert bra och snart är du hemma igen och har haft en underbar resa.

• babblar på

och vet ni vad....i min mage ligger nån och sprattlar
    Jag börjar gråta glädjetårar bara jag tänker på det. Tänk att den viftade med armarna Så overkligt och fantastiskt!

Iske: håller tummarna för workshopen! Och japp växtvärken är nog som det ska vara

Franka: Har redan sagt grattis men man kan ju inte säga grattis nog så grattis igen

ginkgo: Ja man vet ju inte vad man ska tänka i det läget. Det är ju bra att inget är fel men samtidigt vill man ju att det ska hittas nåt minilitet fel som är lättfixat. Men jag håller tummarna att allt går bra denna gången!

• babblar på

Lycka: åh vad bra att det gick bra för dej också! Grattis till dej också

• babblar på

tack allihop!

Idun: vad bra att allt var bra hos dej med !

finesssan: nämen grattis till sju-sovaren(åtta-sovaren)! Man kan ju hoppas att det blir repriser

• babblar på

Krusbär: min äl denna gången var på dag 18 och det har ju gått bra hittills iaf Och så är det svårt hur man ska räkna för min mens smyger ju igång. Fast jag räknar alltid första dagen med blod av nåt slag som dag 1

• babblar på

DND: jag fick ju ont i magen (magkatarr) av T. Är det sånt du känner. Det brukar kännas vänster sida under revbenen typ

• babblar på

DND: aha hoppas det går över iaf

• babblar på

oj vad mycket man itne får äta Vitlök äter jag bara i färdig veg mat som jag känner att jag inte kan sluta med. Gissar att det är vitlök i det mesta sånt? Curry åt jag faktiskt lite igår
    Ingefära ska ju hjälpa mot illamående så det ha rjag ätit 2 ggr.
    Kaffe har jag slutat med även om drB sa att det var okej och att jag hört att en kopp/dag hjälper mot mf.

Mjölk måste jag ju dricka, känns det som, annars får jag inte i mej nåt animaliskt protein alls.
    Tar man bort allt så får man ju ingen näring alls och det är nog inte heller bra

linan: stämmer in med Idun...vad roligt att det är så snart!

Laban: jag tror bara att du ska gå på symbolen och inte strecket på ältestet

• babblar på

mizzt: kul att du fick en tid för ul. Trodde inte de gjorde det så sent(de verkade inte vilja göra på mej iaf???)Men jag fick göra ul när jag gjorde det häromdagen. Det var smidigare än vul
    Lycka till iaf!
    Ska du ta T hela graviditeten?
    Jag är ju lite nervös för att sluta med sprutorna får jag erkänna.

• babblar på

MWB: jag tar som idun(samma piller har jag för mej)
    Åt ju vitamineral innan som hade 600 och sen skulle järnet bort och då hittade jag bara den på 800. (maxdos tror jag men man ska visst kissa ut det som är förmycket) Men efter v 12+ gått ska man byta till en annan som har 400 tror jag

Har inte du gjort det Idun?

håller mina tummar för plus MWB !

ang prog så är det sagt att sista dagen man tar dem så hoppar man över morgonen och tar bara på kvällen. På så sätt trappar man ner lite. Dagen efter tar man ingen alls alltså. Så fick jag instruktioner om att göra.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8