Poppy Lee skrev 2008-11-06 15:47:23 följande:
Fostret levde inte Jag har fått mitt tredje missfall efter vecka 12. Den måste ha dött bara några dagar efter mitt förra
vul, i vecka 12+3 någonting Först var vi hos DrR i morse och innan vi gick in gick jag på toa. Då kom det en strimma blod, och jag fick direkt en dålig känsla. Mycket riktigt stämde det. DrR blev faktiskt rätt knäckt och illa berörd, han har ju försökt peppa mig och sa vid mitt förra
vul att vi var nere på 1-3% risk för
mf bara Men vad gör det, när jag TRE JÄVLA GÅNGER fått
mf efter denna förbaskade vecka 12?Sedan åkte vi till gynakuten och fick vänta en timme innan vi fick träffa en läkare. Jag har precis gått över gränsen för vanlig skrapning, så det blir tvåstegsabort igen. Nu hade de inga operationstider imorgon, så jag måste vänta till måndag. Eller, på lördag ska jag komma in och ta en tablett som stannar av allt (kroppen tror ju fortfarande att den är gravid) och på måndag kl 7 läggs jag in. Jag mår så konstigt, det känns helt surrealistiskt. T o m läkaren (på Akkis, kan ni tänka er!) tyckte att detta var onormalt. Därför ska det bli obduktion igen och så ska jag få remiss till RMC, för nu vill jag att de går in och tittar i livmodern så att det inte är någon sammanväxt eller polyp eller så som gör att det slutar växa.När vi kom hem hade vi fått brev med tid för r-UL... 1 dec skulle vi fått komma Hur fan ska jag klara det här?
åhhh usch vad ledesn jag blir...
men du har stöd här hos oss!!! *kram *