Hej grrrls! Jädrans vad det skrivits på sistone!
Sitter här efter en hektiskt helg med huvudvärk från hell. Tror det är hormoner som spökar. Kroppen håller troligen på med konststycket att göra sig av med det sista i blödningsväg efter Mf samtidigt som det är ÄL på gång enligt Dr B. Besöket på Lucina i fredags resulterade i att jag fått Prednisolon utskrivet. Dosen är på 10 mg per dag och ska tas som underliggande behandling hela cykeln. Ska fortsätta med T men bara 1 per dag, i övrigt är det samma behandling som förut som gäller, Fragmin 5000IE från plus och prog-vaggisar efter ÄL.
Ni som också tar/tagit Prednisolon, Franka, Lilleskuttan, fler? Har ni också tagit 10 mg? Har ni upplevt några biverkningar som ni tror beror på kortisonet? Dr B menade att det inte är några direkta biverkningar vid så låg dos förrutom ev att man blir mer hungrig?!
Mamarazzi: Vill bara instämma i övrigas reaktion på ditt läkarbesök, ,am tror inte det är sant, hur dåligt får det va?? Bra att du går vidare på annat håll!
DND: Ditt FSH var ju superbra för vår ålder! Hur har det gått med dina symtom, verkar det vara förkylning eller kan det ha varit Levaxin-relaterat tror du?
Idun: Tufft med otäck dröm hoppas den släppt taget och att allt är bra med dig. Håller med, Ps ! love you tyckte jag oxå var bra och snyftig.
Kajo: Skit med ögat och skit med adresstrul, helt flängt!
Linan: Åh, vad härligt att du kan få ta igen dig lite nu innan bäbis kommer, och hänga massor här i tråden!
Lilleskuttan: Vad kul att ni verkar fått en bra titt tillslut på busbäbisen!
Angående immunologiska faktorer så har jag ju tydligen lyckats med sköldkörteln helt på egen hand, min mamma har Crohns och Vitiligo finns på pappas sida.
Har säkert glömt något......
Kram på er alla!