Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
DND: hur går det, fortfarande en massa känningar? du har väl testdag imorgon?
håller tummar och tår för dig.
DND: hur går det, fortfarande en massa känningar? du har väl testdag imorgon?
håller tummar och tår för dig.
BP: Proggen är väl orsaken till illamåendet i början av grav, men i senare delen så långt som du är beror nog på bebben. Jag mår ju fortfarande illa och har blivt värre efter v 10. men förhoppningsvis försvinner den snart.
MTA
Lycka till imorgon.
Jag kan säga att jag denna grav har helt och har haft helt andra symtom än vid mina andra grav, som slutat i ma. Så det är nog ett gott tecken faktiskt att du har andra symtom.
V 6 är det ju fortfarande svårt att se något för de flesta, men jag hoppas att ni kan skymta till en prick med tickande hjärta.
Gå in på mina VUL bilder, jag har ett fr 6+1 och även om det var ovanligt att skymta något, så var min ganska stor och tickande hjärtat slog som bara den.
Hör av dig så fort du varit där imorgon.
MWB: Kan det inte vara att du kanske är tidigare i din grav och inte alls 5+3 och därför tror läkarna att det är mf? Tycker inte att du ska ge upp än, kräv vul om 2 v igen.
MTA: Hur mycket låg hcg på? Jag har ju tagit hcg ganska frekvent denna grav, så jag kan hjälpa dig. Du kanske inte är så långt gången som v 5, som du tror och just därför syns inte hcg:et än. Eller kan det vara att dina grav-hormoner fr förra grav inte hade gått ut helt och hållet när du plussade?
så här ser hcg intervallet
Referensintervall (IE/L):
Ej gravida <5
Graviditetsvecka:
5: 100 - 5 000
6: 1 500 - 53 000
7: 24 000 - 120 000
8: 36 000 - 170 000
9: 41 000 - 200 000
Bling: Beklagar sjukdomen. Hoppas att han tillfrisknar snabbt.
Lite kanske glada nyheter: Har börjat känna fostret tror jag, har känt brusande känsla nedom naveln sen 1 v tillbaka men sen 2 dagar tillbaka har den varit konstant. Är i v 15+1 idag och många säger att det är för tidigt, att det inte kan vara fostret, men vad fasiken är det då i så fall?
Måste även fråga; har någon av er mailadressen till dr B, kommer inte in på deras hemsida, är den nerlagd?