Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

Äntligen bebis
    Grattis!! vill också gifta mig men det får vänta det är liksom en hel del annat nu ändå =)
    Jag får iaf inte plats i mina vanliga byxor , det var ett bra tag sen. Mina topar börjar också se lite roliga ut på, lite korta lixom =)

• FiaÅkotten

ana
    med vagnen tänkte jag som så att jag ville den skall vara praktisk och fin (vill inte lägga det finaste jag har i något fult) och inte för dyr. Sen ska den ju vara säker också. Jag kollade på konsumentverketsfilm om barnvagnar.

• FiaÅkotten

Missboss jepp jag är så nöjd så tycker den verkar bra enkel att fälla och ändra körriktning och snygg =) och verkar lätt att köra nu har ju jag bara kört här hemma men ändå =) längtar bara mer efter nån att lägga i den...
    och så vill jag shoppa mer =)

Kul att du hittat mammakläder! Är det bra utbud i ume?

• FiaÅkotten

Missboss okej samma lika överallt typ... med mamma kläder alltså, HM har hittills enligt mig bästa urvalet...

jo vi har djur... en katt som jag försöker lära att INTE ligga i vagnen så nu har han flyttat in i shopping korgen under vagnen. och en hund som väger nästan 30kg och är liiite för stor för vagnen.... så jag hoppar den iden =)

• FiaÅkotten

är det förresten någon som vet någon affär i umåe med omnejd som säljer
    Guanabana juice, inte blandad med nåt utan typ rubicons guanabana juice... älskar den och kan inte leva utan den...

• FiaÅkotten

halloj!

Mjölk rubicons juice är lite mer exotiska smaker som guanabana litchi och mango tex. Mkt goda. =) Spännande med bröllop börjar allt vara klart?

Jag tänkte föreslå fika någondag mellan 24-27 om det går? nåt i den stilen iaf.

och jag håller mde missboss mammabyxor är skönt. och iaf för mig ett måste men jag är ju lite längre gången än många här... v21 och det lever om som tusan där inne =) ska åka och kolla lite på rea bebiskläder nu... har sålt min gamla bas så jag har fått in lite pängar =)
    i övrigt har jag en gråtmild dag.... kanske beror på vädret? vad vet jag...
    Hoppas ni har det bra!!

• FiaÅkotten

Mie förresten om vi har möjlighet och om du kommer på fikat i augusti kan jag ju ta med någon rubicon till dig om du vill!

• FiaÅkotten

hmm Hej!

Den 20e har vi hunnit åka tillbaka till tokholm så det blir lite svårt för mig. Vi kommer nog åka hem 28 eller senast absolut senast 29e...
    Hoppas verkligen någon har tid och lust nånstans mellan 24-27e!

Var och shoppade lite bebis kläder idag på rean blidde riktigt bra och så var vi på ikea och mätte och räknade på köket för femtielftegången =) fyndade en bokhylla för 95 spänn! och ljus som luktar underbart och en fleece filt som jag ska klippa sönder och sy någon roligare av =)

Vilken vecka gör de UL i umeå?
    Har ingen koll alls på vilken vecka ni är i så att ni pratar om att ni fortfarande kan ha era vanliga kläder är för mig mkt främmande... kunde ha mina vanliga (de största och bäst lämpade i formen) fram till v15 typ... sen blev det så obekvämt.

Jag kände lillan första gången i v14 ungefär som om nån petade med fingret på en en gång ganska snabbt typ... nu känns hon ofta =) och ibland kan jag inte låta bli att störa henne och peta till lite bara för att kolla om hon är kvar typ...

Synd att ni både mjölk och lisabettan inte är hemma när jag är där uppe men å andra sidan har ni ju faktiskt roligare saker för er =)

• FiaÅkotten

åh och grattis jummie till huset =) *tar ut segern i förskott**

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?