Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

buebo jo visst är det så att den är värd en hel del men tycker ändå att det är dyrt för egentligen är det ju bara tyg! Även om det är ett bra verktyg att använda... ska det vara stumt eller en aning töjbart?

Jummie helt klart intressant men du måsta inte om det innebär en massakrångel...

tror inte jag kommer ha något internet i huset... är ganska säker på det. lite dumt men... nu vet ni det iaf...

• FiaÅkotten

huu strattmoster vilken mardröm... men som många innan mig skrivit så brukar ju de små läka betudligt bättre än en annan och vara riktigt duktiga när det krävs. Kram

Och så når helt annat skulle varit kul att se alla gravida simma =) jag har inte gjort nåt vettigt sånt på länge men det har ju sin naturliga förklaring...

• FiaÅkotten

är alla iväg och simmar nu eller??? hoppas ni har kul isåfall...

• FiaÅkotten

jummie tror dem skulle bubbla... men det är ju iaf inte livsfarligt... det handlar ju mest om basilusker och ingen har ju blitt av med nån slempropp än...
    jag är för pryd för att gå å bada i grupp... inte alls min grej. ensam när jag vet att det mest är gamla tanter då går jag gärna och simmar.... men jag ogillar att inte ha kläder på mig om jag ska prata med nån... huga...

• FiaÅkotten

mjölk spelar väl ingen roll om alla är gravida. det är en sån grej jag inte gör bara. Hoppas ni hade det bra iaf!!

• FiaÅkotten

abby jag tror inte jag är nån gräslig syn i baddräkt (jo under graven har jag ju gått med typ 10kg extra vätska och en del fett) det handlar inte om det. Jag har haft rutor på magen men jag tycker ändå inte om att vara naken bland folk som duschrum osv... jag ogillar det skarpt. men men har väl sina orsaker det med.

Hur mkt tyg fick du för pengarna? och vet du nån riktigt bra tygaffär i umeå nån som har möbeltyg och sånt?

• FiaÅkotten

jummie aha du är också lågtryckare... som jag... bättre det än högt men du jag blev tipsad om Hemofer för att höja HB:t dem ska tydligen inte göra en så hård i magen, det var BM som sa det till mig jag har inte börjat än tycker inte att mitt HB var sååå lågt och ganska rädd att bli hård i magen. Har ändå 119 så det är inte katastrof och jag är inte så trött som jag varit så... annars sägs det att niferex också ska vara braoch inte ge så hård mage....

• FiaÅkotten

jummie hon har bett mig ta järntabletter men jag väntar....

Abby jag menade inte så menade bara att jag helt enkelt inte klarar av att vara naken bland folk oavsett om jag är i form eller inte det är liksom nån annan spärr hade ju en vision om att tävla i body buidling men det sket sig pallar inte att vara så pass naken men kanske ordnar sig så småningom...

• FiaÅkotten

abby kände mig inte förolämpad... men jag ville nog ha fram nånting som jag inte lyckades med... typ själva känslan som kommer krypande vid tanken... huga...
    och nu har jag ju knappast tillstymmelse till ruta på magen det krävs liksom sån stenhård diet och träning för att komma dit så nu när jag t'nker på det kanske jag aldrig kommer dit igen vilket gör mig en aning nedstämd... (mycket)

Missboss fy vad hemskt med svamp, fick det hur lätt som helst förut, av allt nästan, om jag badade badkar 10 min så fick jag det men nu verkar det bättre så kanse har man en härdad muta iaf ... *hoppas*

jummie nja hon jämförde med vad jag haft innan och sa liksom att ja det är ju mitt jobb att ge dig det här rådet... jag låg över 130 annars så äh jag vet inte jag oroar mig inte så mkt för den saken hehe inte än iaf

ÅÅÅh nån steker pannkakor och jag vill också ha! men jag har ju inget mjöl och jag tänker inte köpa 2kg för att få några ynka pannkakor....
    får fråga grannen...
    är lite nere idag sa hejdå till en av mina bästa kompisar henne kommer jag inte se på jag vet inte hur l'änge....

• FiaÅkotten

missboss nej tvål kan och ska man inte använda på så delikata områden det är ju som att ge sig själv svamp i present... jaja hoppas i vilket fall som helst att det lättar för dig.

nu ska min foglossning och jag gå å försöka vila.... natti på er

• FiaÅkotten

abby ihihi den var skitbra juh

konstigt nog är jag inte alls vervös över att ta hand om bebis däremot våndas jag för avslaget och det faktum att jag kommer vara tvungen att ha på mig en binda... huuuu

Lisabettan när är det du kommer tillbaka till sverige?

• FiaÅkotten

pust vad trött jag är men får dåligt samvete för jag har faktiskt sovit 4 timmar inatt och sen 1 på förmiddan och 1,5 nu på em medans gubben inte sov alls inatt han fastnade i städ och packmani och så sov han 1,5 timma på fm och nu är han på jobbet.... stackaren... det är inte mkt kvar nu men det blir ju liksom mer och mer svårpackat tycker jag... att börja första lådan e svårt och så nu på slutet... ska ta en dusch nu snart och sen åker draperiet ner så är det helt klart där (förutom tandborstarna då) har putsat fönster och torkat ur det mesta....
    men trots allt detta känns det nästan helt främmande och overkligt att vi framförallt Jag ska bo i ett hus, Mitt hus.... det finns liksom inte på riktigt än... ungefär som att vi skall få barn... också helt overkligt och för bra för att vara sant... jaja nu har jag snart ätit upp min delikata middag och skall återgå till packningen. Ska titta på brittneys dokusåpa när jag packar borde ju ge iaf några skratt

• FiaÅkotten

trevligt med alla lyckönskningar! jag tackar inte då jag är rätt skrockfull av mig men jag uppskattar dem!

har ont i hela kroppen idag... och min ena fot är jättesvullen... inte kul... men men det går väl över tills man gifter sig.

Nu ska jag packa lite till innan thomas kommer hem från jobbet å tja sen är det nog sova som gäller... Ha en trevlig helg allihopa!

• FiaÅkotten

så då har våra prylar spenderat en natt ihuset och vi en natt hos mamma...
    ska åka dit nu och grejja ska bara äta först efter en mkt mkt välbehövligsovmorgon och total länsning av plånbok på kvantum... ojojoj...
    känner att jag kommer bli en hel del (MKT) isolerad ett bra tag framöver, utan internet, utan annat än 1an2an o 4an och utan bil då sambon behöver den till jobbet...
    men nu första veckan har jag ju iaf en jäkla massa att göra men iaf... lite ångest får jag...

hoppas alla haft en bra helg iaf trots irritation.

Och gud så underbart att få höra mamma!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?