Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

missboss
    förstår fullständigt din ilska! som tur är är min sambo väldigt förstående de stunder han faktiskt är hemma... men jag bråkar på honom iaf pga MINA hormoner... men det evt jag, kan bara inte hejda mig...

FK tja jag vet inte träffade en annan tant idag som var sååå mkt bättre jag vet fortfarande inte om och när jag får några pengar men det var ett betydligt mer lyckat besök än i måndags. Fick ett nummer så att jag kan ringa och kolla hur långt ärendet kommit, för de hade data fel och jag var inlagd på att tjäna 0kr... så allt var inte klart...

Mjölk visst är det Underbart med tekniken och att man kan kika på skrutten!!! var ju själv på UL igår och det var helt underbart fastän vi varit på både ul och Vul tidigare...
    har du lagt in nån bild?

• FiaÅkotten

jummie
    tack för tipsen!! alltid bra att få. Ska försöka hitta var vagnen säljs IRL så att säga så man kan känna och klämma lite först =)

• FiaÅkotten

Mjölk: det kommer nog ordna sig med FK bara man tjatar ett tag...
    Idén med digitalkameran var jättebra tyvärr har inte vi heller någon (lånar grannens i gång i veckan hihi) men det skulle verkligen vara kul!!

Missboss ja visst är det bra priser och vagnarna verkar bra jag vill inte betala flera tusen mer än jag behöver det är ju liksom ganska dyrt ändå... en kompis bara stirrade poå mig när jag sa jag hittat en för bara 2700 hon trodde jag skämtade!

Suck sambon gick till jobbet nyss... så jäkla tråkigt att sitta här hemma själv hela jäkla dagarna... tips på vad jag kan göra? gratis aktiviteter isf...
    Hoppas alla har en bra dag!

• FiaÅkotten

Välkommen Alise!!

IcaS jepp jag blidde jätteglad!! =)

fy jag håller på och packar lite smått... kan ju lika gärna packa ner alla kläder jag inte längre kan ha och så lite annat som man inte använder sådär jätte ofta... men det var svårare än jag trodde...

• FiaÅkotten

Alise
    pratade med missboss om det där med köns UL och hon sa att hon inte visste nåt närmare än stockholm, hon hade haft nån tråd ute... jag är glad att vi gått på UL här ville verkligen veta!!
    Vad har du för känsla av att det är för sort?

Ni som fått barn innan var eran känsla om kön rätt?? *nyfiken bara*

• FiaÅkotten

Jummie och icaS

ha! jag visste att det var en tjej men nästan alla (utom min mamma) sa att det är en kille och på Ul så bad jag henne säga om hon ser vad det är så hon kollade och nästan det sista hon gjorde var att säga att det är en tjej!!! men de har ju inte 100% alla gånger men oftast.

Tror jag vågar köpa nåt litet tjejigt =) om inte annat kan jag ju g er det i present när det är dags för era tjejer att komma! =)

• FiaÅkotten

jaiks!! såg precis att i umeå där väntar minsann till 43 hela veckor innan man blir igångsatt hoppas att man inte går över så mkt... fyyy vad länge...

• FiaÅkotten

Missboss nej jag vet men ändå det är ju sjukt lång tid!! skulle nog vara bra om det blir januari ändå... men vi får ju se hur det blir, det är ju lite svårt att bestämma bara sådär.. och blir det sent i december får vi väl förklara att vi minsann försökte att det inte skulle bli så men att vi hellre ville ha barn än inte så det var ingen ide att pausa försöken. =)

• FiaÅkotten

jummie

åh fy det är bra länge som om man inte vore gravid länge nog iallafall!? men men ut kommer dom ju förr eller senare som tur är =)

Alise
    ja kanske det om det är så viktigt för er, hör av dig isåfall, om ni åker innan 1 oktober förståss!!!

Fick jag bestämma själv så vore min bebis klar och levrerad ungefär igår eller nåt haha... trist dag idag sambon är för en gångs skull ledig men han bara sover och vi är panka. och jag är bara hungrig hela tiden helst vill jag ha oxfilé pasta, den som han gör den är såååå underbar! (kock)
    men men det blir tacofärs ala fia istället...

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?